flobben Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 Hvis du tenker på det nederste bildet så er det midt i mellom Oslo og Elverum ;-p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 Synes du kunne tatt turen til Andeby mens du var i nærheten gøy med kjørerur da, ser ut som du hadde hatt trøbbel med å kvitte deg med Laffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 Nederste bilde er mellom Minnesund og Tangen litt før Espa hvis man kommer fra Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 Går det firefelts motorvei så langt opp, trodde den stoppet rett etter avkjøringen til Gardermoen jeg Men så har ikke jeg vært oppi de traktene der på en del år nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Mars 9, 2015 Share Skrevet Mars 9, 2015 Er firefelts til kolomoen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mars 9, 2015 Share Skrevet Mars 9, 2015 Følger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 9, 2015 Share Skrevet Mars 9, 2015 Er firefelts til kolomoen nå. Såpass ja, skal si de kan bygge vei hvis de bare vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 16, 2015 Share Skrevet Mars 16, 2015 Du kan vel denne historien...Men greit å lese likevel http://www.aasavis.no/nyheter/article7135379.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2015 Korrekt mht vei-quizen! Heder OG ære er på vei i bøtter og spann! Andebu ja, funderer på enda en sørovertur nå. Da kan jeg jo svippe innom hvis mitt klamme selskap mot formodning er ønsket! Wicky: Koselig lesning, den artikkelen var ny for meg! Din knupp! Så, det var dette med oppussing av bil via FB da.. Jeg har av en eller annen grunn handlet alt av karosserideler pr FB denne gangen.. Ingen suksess.. Jeg kjøpte jo dører, de var fine v/kjøp, nå 2? mnd senere flasser lakk i nedkant og rusten pipler frem.. Magi! Resultat: Beholder bulkdør. Heller bulk enn rust. Kjøpte speiler, cd-spiller og div knapper til klima av en dott.. Speiler sleit med misfargede glass (rust), displayet til cd-spilleren var dødt og klimaknappene? Jeg fikk 1! De andre hadde på mystisk vis forduftet ifølge fyren selv.. Sært nok hadde han disse knappene liggende alikevel, så han "sendte" dem.. Jeg har ikke sett noe til dem og nå har'n blokkert meg på FB. Herlig Kjøpte forskjerm, førerspeil, innerskjermer o.l av en dott. Forskjermen ble bøyd i posten, sånn går det med 0 padding. Innerskjermer slitne, men det forventet jeg igrunn. Speil sier du? Der hadde'n knekt en av boltene v/demontering. Prøvd varme, diverse magiske remedier og andre metoder uten hell. Jeg monterer ikke speil med 2 av 3 bolter. Så, IT ENDS HERE! Jeg setter ned foten for innkjøp av den mer forfengelige sorten (bortsett fra felger og diverse morsomt selvfølgelig). Følgende har jeg gjort den siste tida: -Tilpasset uoriginal skjerm førerside, dette med egen kroppsvekt og gummislegge. Ble fint! -Montert innerskjerm og koblet opp sideblink + montert pyntelist -Montert speil i feil farge, eksakt samme farge som det forrige speilet, denne gangen med fungerende varme/justering -Ryddet opp i en haug ledningsFJAS. Fysj så rotete, strømtjuver all over! -Montert nytt dørhåndtak førerdør. Fantastisk! -Grovrettet bulker førerdør -Montert faceliftnyrer (usikker på om jeg likte det) Planer for denne uka er: -Bestille lakk -Enten lakkere speilhus førerside eller bytte sølv med mørkeblått passasjerside. Spørs om jeg ender opp med sistnevnte, blir sikkert veldig hipt. -Montere sportstoler -Vask -Bytte en coil -Prøve meg på byttings av hjullager bak Jaggu kom jeg nettopp på at jeg glemte å klistre fuktsperredingsen til døra igjen helst øverst.. Løsnet på en liten flik for å komme til for bulkfiksings fra baksiden.. Burde jeg demontere dørtrekket og klistre'n fast eller kan jeg kjøre med dette montro? Klarte å demontere trekk uten å kverke klips, vet jaggu ikke om jeg har så flaks neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 16, 2015 Share Skrevet Mars 16, 2015 Så trist å høre! Hjelper en kompis med å prøve å selge en E39 sedan i deler, så tenkte å foreslå noen deler til deg, men virker ikke som du er interessert likevel da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2015 (endret) Nei, huff da! Ingen bruktdeler her! Ingen brukte karosserideler ihvertfall, det er ofte bortkastede penger når en er litt vel nøye. Nå får utseendet bare seile sin egen sjø. Bulkete og fæl, men fine hjul og evt alternativ høyde skal den få. Basta!Nytt kjøretøy, henter i morra! Sørafor! Transporter og jentescootertreff, noen? Endret Mars 19, 2015 av Nytern sandersander og Shattered reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 19, 2015 Share Skrevet Mars 19, 2015 Kor du ska hent han henne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2015 Æ skal til Våler! Hedmark! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 19, 2015 Share Skrevet Mars 19, 2015 aah..nord...oppe ved trondheim nesten det... sandersander reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Mars 19, 2015 Share Skrevet Mars 19, 2015 Våler ved Trondheim? Er vel øst for Elverum typ 2-3 mil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå