Nytern Skrevet September 9, 2015 Forfatter Share Skrevet September 9, 2015 Bare kjipt vås fra min side om dagen, men jeg har vært i kontakt med fyren som selger denne bilen: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=64090155 Virker lovende, synd han ikke trenger E46 i innbytte. Kommer til å slå til hvis den ikke selges innen jeg får ordna meg skyss til Ålesund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 9, 2015 Share Skrevet September 9, 2015 døh....særr....skjerp deg....skjer med deg a? SellOut? Hipster? Thug? G-star? Altså...snart har du vel frisert skjegget også...og stelt neglene.....Hva skjedde med værbitte krigere? tror faktisk du må endre topic her... "Nyterns hipsterbitte søtnoser. En reise til himmelen og tilbake...." Shattered og Nytern reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 9, 2015 Share Skrevet September 9, 2015 Mafia style nå? [emoji14] 740i emblem.. Bakluka har vært bytta? Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 9, 2015 Share Skrevet September 9, 2015 døh....særr....skjerp deg....skjer med deg a? SellOut? Hipster? Thug? G-star? Altså...snart har du vel frisert skjegget også...og stelt neglene.....Hva skjedde med værbitte krigere? tror faktisk du må endre topic her... "Nyterns hipsterbitte søtnoser. En reise til himmelen og tilbake...." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 9, 2015 Forfatter Share Skrevet September 9, 2015 (endret) Høyst værbitt her, både bil og eier. Endret September 9, 2015 av Nytern kjetilaf reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 9, 2015 Share Skrevet September 9, 2015 okey.....FORELØPIG passende topic.... men med den senka treern...og en strøken 7er....så må du gjøre noe....med topic....og skjegg... Shattered og Nytern reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 9, 2015 Forfatter Share Skrevet September 9, 2015 Haha! Altså, jeg vil henge med deg og vennene dine i siviliserte strøk. Derfor jeg kjøpte treer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 9, 2015 Share Skrevet September 9, 2015 Min omgangskrets kjører F01.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 9, 2015 Forfatter Share Skrevet September 9, 2015 Femi. stig. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 9, 2015 Share Skrevet September 9, 2015 Haha! Altså, jeg vil henge med deg og vennene dine i siviliserte strøk. Derfor jeg kjøpte treer.Jeg tror ikke det er slik man bruker overgangsfelt.. [emoji14] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 9, 2015 Share Skrevet September 9, 2015 3er er så liten at den egentlig går som "person / myk trafikant".... hahahahaha Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 14, 2015 Forfatter Share Skrevet September 14, 2015 Rydda litt i kabler nå, samt festet kassa. Synes det ble bra. Lyden er ihvertfall upåklagelig. Da er jeg "klar" for tur. Vi gidder ikke prate om at bilen er humørsyk og innimellom foretrekker å gå på 5-syl. Jeg har god lyd, det er det viktigste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 14, 2015 Forfatter Share Skrevet September 14, 2015 (endret) http://www.finn.no/finn/car/used/object?editAd=true&finnkode=64022652 Ingen kjøper denne heller.. Skulle helst hatt den bort før ferie 18.sep. Fjas.. Hatt 3943 kjøpere, bare BS fra ende til annen. En utrolig fæl prisklasse å selge bil i. Endret September 14, 2015 av Nytern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 15, 2015 Share Skrevet September 15, 2015 Må nok prise ned da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 15, 2015 Share Skrevet September 15, 2015 I noen situasjoner handler det mer om selgeren enn kjøperne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå