Fahad Skrevet Juni 8, 2014 Share Skrevet Juni 8, 2014 (endret) Hei dette er mitt første emne i show off, men har eiet f10`en siden november 2011. Dette er en import bil som er registrert i november 2010 og har gått til nå 36 000 Km. Har tidligere hatt en E60 520 2007 modell som hadde gått 37 000 km og den byttet jeg inn mot denne i 2011. Synes f10 er en mye penere og bedre bil på alle mulige måter. Mye mer bakkekontakt og bedre kjørekomfort. Ting jeg har endret på: Satte på ny grill, sort med kromkant men byttet ut denne også og satte på M Performance LCI grill, sotet alle 7 ruter, foliert sideblinklys ramme i sort blank, lakkert bakrefleksene i bilens farge, byttet ut grøftelysene med Philips Diamond vision, ac schnitzer senk, 21" felger Forged, Roof spoiler og M Performance leppe Endret September 13, 2016 av Fahad Walkabout, bmwgreg90, Turbo-HF og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 8, 2014 Share Skrevet Juni 8, 2014 Veldig fin bil, ser perfekt ut med Shadowline, M sport og 351 felgene Interiørlistene så faktisk ganske bra ut syens jeg, selv sammen med alcantara setene, trodde dette kun så bra ut i kombinasjon med sort skinn men der tok jeg feil Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juni 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2014 Takk for det vurderer sort alcantara tak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juni 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2014 Hva synes folket her inne om roof spoiler på en f10? Tenkte på schnitzer sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juni 15, 2014 Share Skrevet Juni 15, 2014 Kul den hvis resten av bilen står i stil. Ikke for mye annet styling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juni 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2014 Hmm enig der..jeg driver å ser etter noen 21" tenkte på gs concours 2 men har hatr veldig dårlig erfaring med billige felger tidligere..kjørte med gs fighter 2 20" tidligere men følte at bilen oppførte seg så rart med tanke på rattet og gass pedalen...21" ser jo lekkert ut men vet ikke kvaliteten på de concours felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juni 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2014 Da har jeg bestilt ac schnitzer fjærer gleder meg til å få de montert..blir sikkert stor forskjell ) noen som veit om et verksted i oslo som kan gjøre denne jobben for en grei pris? Furubakken skal ha 8100 for å bytte alle 4, hørtes litt mye ut HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 30, 2014 Share Skrevet Juni 30, 2014 Flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet August 1, 2014 Forfatter Share Skrevet August 1, 2014 Da har jeg endelig fått senket bilen med ACS fjærer perfekt høyde på bilen nå. Kommer nok til å sette seg litt mer etterhvert Da har jeg endelig fått senket bilen med ACS fjærer perfekt høyde på bilen nå. Kommer nok til å sette seg litt mer etterhvert Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet August 2, 2014 Share Skrevet August 2, 2014 Senken ble jo perfekt! Hva endte du på til slutt av pris på montering av senkefjærer? Fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet August 2, 2014 Forfatter Share Skrevet August 2, 2014 2000 kr..en kompis som fikset det for meg han har jobbet hos mercedes på Ullevål i mange år men startet sitt eget verksted for et par mnd siden. Angrer på at jeg ikke gjorde dette tidligere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 2, 2014 Share Skrevet August 2, 2014 Hjalp godt på med den senken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet August 2, 2014 Forfatter Share Skrevet August 2, 2014 Det gjordet det og tusen takk for hjelpen E.H.D. Det ble 12 mm H&R spacere bak de hadde ikke flere av 15 mm..jeg kommer til å flytte de foran etter at jeg har fått 15mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet August 6, 2014 Forfatter Share Skrevet August 6, 2014 (endret) Byttet grill men må få gjort noe med M5 logoen. Endret Februar 22, 2015 av Fahad HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet August 6, 2014 Share Skrevet August 6, 2014 Fy faen det ble rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå