Makky123 Skrevet Juni 5, 2015 Share Skrevet Juni 5, 2015 Nydelig bil! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juni 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2015 Nydelig bil! Sent from my iPhone using Tapatalk Takk for det du har en veldig nydelig bil du også blir spennende å se den på vår Bimmers treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juni 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2015 (endret) Var å hentet denne idag. Første jeg gjorde var å kjøre innom Auto Skade Terje Schie for å levere den til lakkering, de kommer til å demontere den for å få et perfekt resultat. Er spent på hvordan den vil bli seende ut i virkeligheten, er noe helt annet å se på bilder vil nok stikke litt lenger ut i forhold til Hamann sin Endret Juni 18, 2015 av Fahad Bimmer fan, Makky123 og Walkabout reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juni 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2015 Innom hos scandinano. Bytter frontleppe E36-M-Tech cab og Fredrik 90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 27, 2015 Share Skrevet Juni 27, 2015 Var å hentet denne idag. Første jeg gjorde var å kjøre innom Auto Skade Terje Schie for å levere den til lakkering, de kommer til å demontere den for å få et perfekt resultat. Er spent på hvordan den vil bli seende ut i virkeligheten, er noe helt annet å se på bilder vil nok stikke litt lenger ut i forhold til Hamann sin Er dette M performance leppa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juni 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2015 (endret) Er dette M performance leppa? Det stemmer, ahj men ikke original Endret Juni 27, 2015 av Fahad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juni 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2015 (endret) Da har jeg byttet frontleppe på bilen. Gått over til M Performance. Synes den kledde bilen veldig godt men jeg liker veldig godt hamann sin også. Den er kanskje et par hakk tøffere også men liker veldig godt at m performance sin stikker litt lenger ut og det ser kanskje litt mer originalt ut med denne legger ut et par bilder av hamann sin også, vil gjerne høre deres meninger om hvilken som ser best ut på bilen Endret Juni 29, 2015 av Fahad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juni 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2015 Var ihvertfall ganske grei passform på leppen. Taiwan varer er visst mye bedre enn Kina Makky123 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juni 29, 2015 Share Skrevet Juni 29, 2015 Ble veldig bra det der. M Performance ser kanskje litt mer original ut og fremstår litt mer diskre, men Hamann sin er "bøsere" og kledde faktisk bilen din enda bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 29, 2015 Share Skrevet Juni 29, 2015 Jeg synes at M performance leppa var penere på bilen. Den ser kanskje litt mere diskre ut, men det ser ut som om bilen kom slik fra fabrikken og det liker jeg Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juni 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2015 (endret) Ble veldig bra det der. M Performance ser kanskje litt mer original ut og fremstår litt mer diskre, men Hamann sin er "bøsere" og kledde faktisk bilen din enda bedre.Vanskelig valg det der jeg beholder ihvertfall begge to foreløpig men jeg har faktisk ikke sett noen f10/11 med M Performance leppe her i Oslo. "Hamann" sin er vel lettere å få tak i Endret Juni 29, 2015 av Fahad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juni 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2015 Jeg synes at M performance leppa var penere på bilen. Den ser kanskje litt mere diskre ut, men det ser ut som om bilen kom slik fra fabrikken og det liker jeg Ja det samme synes jeg, liker at det ser litt originalt ut. Også er det veldig få som kjører rundt med den har kun sett hamann hittil men den er utrolig tøff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juni 29, 2015 Share Skrevet Juni 29, 2015 Du får heller gi beskjed om du vil selge M Performance-leppen (til meg) etter hvert Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juni 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2015 Du får heller gi beskjed om du vil selge M Performance-leppen (til meg) etter hvert Det skal jeg gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juni 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2015 Begynt å vokse mer og mer på meg nå tobiasw, Bimmer fan, Walkabout og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå