Gå til innhold

Min F10 - Fra Carbonsort til Gloss Dark Red - SOLGT


 Share

Anbefalte innlegg

Er vel mulig å frese felgene noe tror jeg. Jeg merker ikke noe til dette med samme oppsett, men er nok fordi jeg har luftfjæring bak.

Går helt fint uten folk bak men det er kun på humpete motorveier det subber. Synes også at Schnitzer fjærene kunne vært hakket stivere men ellers er jeg veldig fornøyd med de
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes de felgene med forskjellig innpress? Fant noen Avant Garde M510 på en engelsk nettside, og de var ET35 foran og ET38 bak.

Ja, fant ulike innpress jeg også på en amerikansk nettside. Men her i Norge finner jeg kun med ET34 bak på 21". Ser at gs har ET45 på 21" concours felgene. Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Jo, takk for det! Er ganske fornøyd med den, men den mangler lippe! Din er jo komplett, likte sotinga også. Har du vurdert å fjerne tåkelys forresten?

Det ligger en del "M performance" frontlepper på ebay til bilen din med 100% riktig passform. Ville gått for en slik en. Jeg har tenkt litt på det men har bare ikke fått gjort noe med det foreløpig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger en del "M performance" frontlepper på ebay til bilen din med 100% riktig passform. Ville gått for en slik en. Jeg har tenkt litt på det men har bare ikke fått gjort noe med det foreløpig

Har vært innom eBay maaange ganger :P Har blitt nedprioritert hittil i år ettersom jeg har hatt en del andre utgifter, får se om det blir noe iløpet av vinteren eller til våren. :)

Tror det hadde vært en veldig "riktig" mod, ser utvilsomt bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...