Fahad Skrevet September 13, 2015 Forfatter Share Skrevet September 13, 2015 (endret) Ok, med såpass lavt som ET34 og 295 synes jeg ikke det er rart at du subber.Bør jeg da gå for 285 bak? Eller rett og slett bytte felgene bak med høyere ET Endret September 13, 2015 av Fahad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet September 13, 2015 Share Skrevet September 13, 2015 Er vel mulig å frese felgene noe tror jeg. Jeg merker ikke noe til dette med samme oppsett, men er nok fordi jeg har luftfjæring bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet September 13, 2015 Forfatter Share Skrevet September 13, 2015 Er vel mulig å frese felgene noe tror jeg. Jeg merker ikke noe til dette med samme oppsett, men er nok fordi jeg har luftfjæring bak.Går helt fint uten folk bak men det er kun på humpete motorveier det subber. Synes også at Schnitzer fjærene kunne vært hakket stivere men ellers er jeg veldig fornøyd med de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet September 13, 2015 Share Skrevet September 13, 2015 Finnes de felgene med forskjellig innpress? Fant noen Avant Garde M510 på en engelsk nettside, og de var ET35 foran og ET38 bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet September 13, 2015 Forfatter Share Skrevet September 13, 2015 (endret) Finnes de felgene med forskjellig innpress? Fant noen Avant Garde M510 på en engelsk nettside, og de var ET35 foran og ET38 bak.Ja, fant ulike innpress jeg også på en amerikansk nettside. Men her i Norge finner jeg kun med ET34 bak på 21". Ser at gs har ET45 på 21" concours felgene. Endret September 13, 2015 av Fahad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Oktober 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2015 Har aldri vært så tidlig ute som i år med å bytte over til vinterdekk style 331 som tidligere tilhørte Fredrik90. Det er først nå jeg ser hvor stor hjulbuene på F10 er etter å ha tatt av sommerfelgene. Fredrik 90, Walkabout og Makky123 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Oktober 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2015 Lamin-X tint på frontlyktene Dal-z, Makky123, Nabon og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Oktober 13, 2015 Share Skrevet Oktober 13, 2015 Ser bra ut [emoji4] Sent from my iPhone using Tapatalk Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Oktober 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2015 Slik ser dette ut uten sol ute. Har vist det til flere venner og bekjente. De fleste synes det så tøft ut. Er bare litt uvant for meg Nabon, codex, Svearamp og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Oktober 14, 2015 Share Skrevet Oktober 14, 2015 Digger fronten på bilen din! Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Oktober 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2015 Digger fronten på bilen din!Takk for det du eier jo en superfin bil selv! har en ganske hissig front den også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Oktober 14, 2015 Share Skrevet Oktober 14, 2015 Jo, takk for det! Er ganske fornøyd med den, men den mangler lippe! Din er jo komplett, likte sotinga også. Har du vurdert å fjerne tåkelys forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Oktober 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2015 Jo, takk for det! Er ganske fornøyd med den, men den mangler lippe! Din er jo komplett, likte sotinga også. Har du vurdert å fjerne tåkelys forresten?Det ligger en del "M performance" frontlepper på ebay til bilen din med 100% riktig passform. Ville gått for en slik en. Jeg har tenkt litt på det men har bare ikke fått gjort noe med det foreløpig Dal-z reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 14, 2015 Share Skrevet Oktober 14, 2015 Der kom hjulene på ja, håper du blir fornøyd Hva slags vinterhjul har du valgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Oktober 14, 2015 Share Skrevet Oktober 14, 2015 Det ligger en del "M performance" frontlepper på ebay til bilen din med 100% riktig passform. Ville gått for en slik en. Jeg har tenkt litt på det men har bare ikke fått gjort noe med det foreløpig Har vært innom eBay maaange ganger Har blitt nedprioritert hittil i år ettersom jeg har hatt en del andre utgifter, får se om det blir noe iløpet av vinteren eller til våren. Tror det hadde vært en veldig "riktig" mod, ser utvilsomt bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå