Gå til innhold

Min F10 - Fra Carbonsort til Gloss Dark Red - SOLGT


 Share

Anbefalte innlegg

Frekke vinterhjul! Spent på hvordan du synes det blir.

Ser ut som Swissvax Concorso US henger godt på :)

Takk :) de ligner på Vossen CV3. Concorso henger godt på ja :) veldig fornøyd med den! Kommer innom hos deg i november for å få et lag med voks igjen :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der ble helt rått. Ikke noe problem å montere vinterhjul med slike felger, jeg monterte vinterhjul på mini dag. 17" er bare tragisk å se når man er vant til 19" :)

Takk for det ahj :) jeg ville ha vinterfelger som er litt åpne og som ikke lignet på Avantgarde M510. Skjønner deg veldig godt, fra 21" til 18/19 ble bare trist å se på Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20" vinterfelger på plass! Det ble 245/35/20 og 275/30/20 med Vredestein Wintrac Xtreme S.

 

WOW!

 

Rimelig rått oppsett på vinter!! Flotte felger, ville dimensjoner :o

 

Er det piggfritt? 

 

Selv spent på om 245 blir for bredt i vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye ligger vinterdekkene dine på i veil. pris, er det mye å spare i forhold til f.eks. Nokian Hakka?

 

Trenger ikke bekymre dere for bredden på dekkene - kjørte 255 og 285 forrige vinter og hadde aldri noen problemer med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye ligger vinterdekkene dine på i veil. pris, er det mye å spare i forhold til f.eks. Nokian Hakka?

Trenger ikke bekymre dere for bredden på dekkene - kjørte 255 og 285 forrige vinter og hadde aldri noen problemer med det :)

Ser at disse ligger på 11 166 på dekkonline.com

Jeg fikk et pakkepris på disse. Kunne kanskje godt for et annet merke med 285 bak for unngå litt dekkstrekk men da ble prisen noe helt annet. Fikk et bra tilbud på denne pakken, rimeligere enn det de hadde lagt den ut for. Vredestein har jo et helt ok rykte så det blir spennende å se :)

Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...