Gå til innhold

Min F10 - Fra Carbonsort til Gloss Dark Red - SOLGT


 Share

Anbefalte innlegg

Stilig, supersprint? :)

Nei det blir nok billigere løsning :) skal levere den inn hos Svendsen eksos. Får gjort det utrolig billig igjennom en kompis. Har bestilt M Performance 535i Diffuser som skal monteres etterhvert før det kjører jeg på med standard 535i diffuser Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft ! :) Du har ikke vurdert M550D enderørene? :)

Jeg vurderte M550D enderørene også men synes at runde stusser ser penere ut på en f10/11. 535i oppsettet ser perfekt ut så lenge man har store rør ☺ Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bir fint med ny eksos uten tvil.

Synes det er et must på disse bilene.

Bakenden ,er liksom så grov og svær og originalrørene ser stusselige ut i forhold.:).

Helt enig med deg. Skulle gjort dette for lenge siden men syns det var for dyrt. Nå skal jeg ikke betale mer enn 4000 for både deler og arbeid :) da er det verdt det
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo rimelig billig, hvor mye ville det ha kostet uten "tilbud" ? :)

Det er jeg usikker på men ser at 2×90 eksos ligger på litt over 11 000 kr hos gs bildeler og da kan du legge på litt ekstra for arbeid også. Diffuser må jeg ordne selv.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man kjører ett utløp på hver side på en såpass stor bak som F10/11 så synes jeg det er fint at det er såpass kraftig som 102 ja. Det vil se finere ut når man får integrert stussene litt mer i M-sportfangeren også med tilhørende Performance-diffuser, i motsetning til på bildet over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...