Fahad Skrevet Desember 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2015 (endret) Stilig, supersprint? Nei det blir nok billigere løsning skal levere den inn hos Svendsen eksos. Får gjort det utrolig billig igjennom en kompis. Har bestilt M Performance 535i Diffuser som skal monteres etterhvert før det kjører jeg på med standard 535i diffuser Endret Desember 8, 2015 av Fahad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Desember 8, 2015 Share Skrevet Desember 8, 2015 Blir bra dette, Fahad. Håper bare du går for enderør i krom, sorte enderør på sort bil blir så lite synlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Desember 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2015 Helt enig med deg, store enderør må være godt synlig tror 2×90 vil være perfekt størrelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet Desember 9, 2015 Share Skrevet Desember 9, 2015 Tøft ! Du har ikke vurdert M550D enderørene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Desember 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2015 (endret) Tøft ! Du har ikke vurdert M550D enderørene? Jeg vurderte M550D enderørene også men synes at runde stusser ser penere ut på en f10/11. 535i oppsettet ser perfekt ut så lenge man har store rør ☺ Endret Desember 10, 2015 av Fahad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 10, 2015 Share Skrevet Desember 10, 2015 Bir fint med ny eksos uten tvil. Synes det er et must på disse bilene. Bakenden ,er liksom så grov og svær og originalrørene ser stusselige ut i forhold.. Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Desember 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2015 Bir fint med ny eksos uten tvil. Synes det er et must på disse bilene. Bakenden ,er liksom så grov og svær og originalrørene ser stusselige ut i forhold.. Helt enig med deg. Skulle gjort dette for lenge siden men syns det var for dyrt. Nå skal jeg ikke betale mer enn 4000 for både deler og arbeid da er det verdt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Desember 10, 2015 Share Skrevet Desember 10, 2015 Blir tøft dette! Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet Desember 10, 2015 Share Skrevet Desember 10, 2015 Det var jo rimelig billig, hvor mye ville det ha kostet uten "tilbud" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Desember 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2015 Det var jo rimelig billig, hvor mye ville det ha kostet uten "tilbud" ? Det er jeg usikker på men ser at 2×90 eksos ligger på litt over 11 000 kr hos gs bildeler og da kan du legge på litt ekstra for arbeid også. Diffuser må jeg ordne selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Desember 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2015 (endret) Fant dette bildet på nettet (2×102). Tror jeg kjører på med det samme. 102 mm rør på hver side ser ganske fint ut Endret Desember 11, 2015 av Fahad BimmerFan! reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Desember 11, 2015 Share Skrevet Desember 11, 2015 Når man kjører ett utløp på hver side på en såpass stor bak som F10/11 så synes jeg det er fint at det er såpass kraftig som 102 ja. Det vil se finere ut når man får integrert stussene litt mer i M-sportfangeren også med tilhørende Performance-diffuser, i motsetning til på bildet over. Fahad, ahj og Torek reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 12, 2015 Share Skrevet Desember 12, 2015 Heftige vintersko dette her Har du fått kjørt med dekkene på is/snø enda?? Isåfall, hva synes du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Desember 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2015 (endret) Takk for det har fått testet dem på is og er veldig fornøyd så langt. De har et overraskende gått grep og til å være så store dekk så sladder de ikke så mye heller Endret Desember 16, 2015 av Fahad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Desember 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2015 Da er bilen inne hos Svendsen eksos, gleder meg side skirt extensions "3d design" har også ankommet. Disse ble laget på bestilling i Taiwan. Venter med å montere de på til mars/april HPVL, HenrikSolberg, Makky123 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå