HPVL Skrevet Desember 20, 2015 Share Skrevet Desember 20, 2015 "..men nå mangler jeg KUN Performance diffuser" Det tror jeg ikke noe på, hahah! Fahad og Makky123 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet Desember 20, 2015 Share Skrevet Desember 20, 2015 Den bilen din er bare så riktig ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Desember 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2015 Det tror jeg ikke noe på, hahah!Hehehe et sted må man stoppe før det blir for mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Desember 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2015 Den bilen din er bare så riktig ! Tusen takk han som monterte de på synes også at de listene så veldig kule ut og hadde ikke sett de på noen f10'er før BimmerFan! reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Desember 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2015 (endret) Et bedre bilde av hvordan de ser ut på bilen har lagt på folie foran for å unngå steinsprut. Bilen er ekstrem skitten og blir vasket grundig imorgen Endret Desember 21, 2015 av Fahad Makky123 og BimmerFan! reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 22, 2015 Share Skrevet Desember 22, 2015 Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Desember 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2015 (endret) Performance diffuser på plass kult å høre at gutta på auto skade Terje Schie synes bilen ser heftig hissig ut Performance diffuser på plass kult å høre at gutta på auto skade Terje Schie synes bilen ser heftig hissig ut Endret Desember 22, 2015 av Fahad HPVL, Walkabout, tobiasw og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 22, 2015 Share Skrevet Desember 22, 2015 Se der, ja! Gjorde seg det Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Desember 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2015 Se der, ja! Gjorde seg det Ja fornøyd med denne nå er den komplett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Desember 22, 2015 Share Skrevet Desember 22, 2015 Det der ble prikken over i'en! Men hva med refleksene bak? Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Desember 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2015 Det der ble prikken over i'en! Men hva med refleksene bak?Takk for det Walkabout jeg fikk de lakkert ifjor men gikk over til reflekser igjen. Får to store fordypninger som jeg ikke liker. De er ikke så godt synlig på en F11 men på en F10 ser det ut som et eller annet har falt av mslello og Walkabout reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 22, 2015 Share Skrevet Desember 22, 2015 Ble pent dette ! Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Desember 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2015 (endret) Skal innom scandinano idag for å foliere listene under kanal dekslene. Burde jeg gå for blank sort? Eller en annen type folie? Synes ikke at karbon passet så godt sammen med Performance folien som er matt Endret Desember 23, 2015 av Fahad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 23, 2015 Share Skrevet Desember 23, 2015 Blank sort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Desember 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2015 Blank sort!Hmm tror du de vil forsvinne litt ? Jeg tenkte at de vil kanskje synes ekstra godt pga Performance folien som er matt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå