Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den bilen din er bare så riktig ! :D

Tusen takk :) han som monterte de på synes også at de listene så veldig kule ut og hadde ikke sett de på noen f10'er før
Skrevet (endret)

Et bedre bilde av hvordan de ser ut på bilen :) har lagt på folie foran for å unngå steinsprut. Bilen er ekstrem skitten og blir vasket grundig imorgen

post-66567-0-19137500-1450705583_thumb.j

Endret av Fahad
Skrevet (endret)

Performance diffuser på plass :) kult å høre at gutta på auto skade Terje Schie synes bilen ser heftig hissig ut :)

Performance diffuser på plass :) kult å høre at gutta på auto skade Terje Schie synes bilen ser heftig hissig ut :)

post-66567-0-19773000-1450791838_thumb.j

post-66567-0-96047400-1450792185_thumb.j

Endret av Fahad
Skrevet

Det der ble prikken over i'en! Men hva med refleksene bak?

Takk for det Walkabout :) jeg fikk de lakkert ifjor men gikk over til reflekser igjen. Får to store fordypninger som jeg ikke liker. De er ikke så godt synlig på en F11 men på en F10 ser det ut som et eller annet har falt av
Skrevet (endret)

Skal innom scandinano idag for å foliere listene under kanal dekslene. Burde jeg gå for blank sort? Eller en annen type folie? Synes ikke at karbon passet så godt sammen med Performance folien som er matt

Endret av Fahad
Skrevet

Blank sort!

Hmm tror du de vil forsvinne litt ? Jeg tenkte at de vil kanskje synes ekstra godt pga Performance folien som er matt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...