Gå til innhold

Min F10 - Fra Carbonsort til Gloss Dark Red - SOLGT


 Share

Anbefalte innlegg

20 timer siden, Fahad skrev:

Tusen takk for det, Walkabout :) Hvis det koster såpass mye som det Gorg nevnte ovenfor er det helt uaktuelt, men å bytte farge på calipperne kunne jeg godt tenkt meg, gjerne rød! Rød og blå/sort er en fin kombinasjon ☺

Skulle ønske at jeg var mer avhengig av bilen enn det jeg er. Det hender at den blir stående i garasjen før den må luftes litt. Savner det å være avhengig av bilen for å komme seg til jobb ☺ 

Skal få tatt noen interiørbilder også. Har en kompis som har kjøpt seg en hvit F10 så det blir en fotoshoot sammen med bilen hans neste gang ☺

Må få takke deg, Walkabout for alle tipsene du har gitt meg når det gjelder denne bilen her :) Har blitt en del pm'er til deg 😂

 

Bare hyggelig å kunne hjelpe til, ekstra moro når bilen ender opp nesten eksakt som jeg ville stylet en mørk F10 selv ;) Mange riktige modifikasjoner her. Tror den spoileren på bakluka også blir spot on, en av de finere versjonene det der. Har du gjort noe med Performance-diffuseren enda, lakkert den eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diffuseren ble lakkert i blank grå. Selgeren som skulle selge meg 3D Design spoileren tok kontakt idag etter mye frem og tilbake, så nå er jeg i tvil igjen om hva jeg skal gjøre ? Gå for den jeg allerede har kjøpt eller slenge inn en bestilling på 3D Design. Ut i fra bilder ser den veldig stor ut, er litt redd for at det skal bli for voldsomt. Den passer nok bedre sammen med fire endestusser. Den jeg har kjøpt er 3.5 cm høyere enn den som sitter på nå, så det vil bli en merkbart forskjell uansett 

Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Walkabout skrev:

Ville gått for den du har bestilt, og ikke 3D Design. Jeg synes rett og slett 3D Design sin er lite spennende i utformingen og harmonerer dårlig med linjene til F10, spesielt sett bakfra.

Enig med deg. Den skal monteres førstkommende tirsdag :) Vurderer også å fjerne skiltholderen foran, selvom det ikke har så veldig mye å si på en svart bil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har bilen vært innom hos Bernhard Brynildsen for vask og voks. Voksen som ble lagt på heter Swissvax Insignis BAS edt, laget av Bernhard ☺ Felgene fikk et tynt lag med collinite 845. Bakluke spoiler ble også skiftet ut hos Auto Skade på Lørenskog, så faktisk MYE bedre ut enn den standarde M tech spoileren.

 

IMG_8553.JPG

IMG_8554.JPG

IMG_8563.JPG

IMG_8559.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...