Saltkjelen Skrevet Mai 29, 2016 Share Skrevet Mai 29, 2016 On 27. mai 2016 at 20.50, Svearamp skrev: Du har ikke delenummer på den ramma tilfeldigvis?? ☺️ Klart det! Delenummeret for biler med 6,5" skjerm er 65509301373 og for de med 10,25" skjerm er nummeret 65509301374. Svearamp reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svearamp Skrevet Mai 29, 2016 Share Skrevet Mai 29, 2016 Takk 👍🏻 vet om den passe på alle årsmodeller? Leste noe på F10.5post.com om at før 07/2013 så er det andre fester så ramma ikke passer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 29, 2016 Share Skrevet Mai 29, 2016 Det vet jeg ikke, men i så fall er det litt fresing og småtteri som må til. Har gjort dette på F01 blant annet. Svearamp reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svearamp Skrevet Mai 29, 2016 Share Skrevet Mai 29, 2016 Får sjekke jeg da 👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 29, 2016 Share Skrevet Mai 29, 2016 Dette var stilig, sånn kunne jeg også tenkt meg Det er slike små detaljer som gjør det store bildet Svearamp reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svearamp Skrevet Mai 29, 2016 Share Skrevet Mai 29, 2016 It's all in the details😉 Noe BMW er generelt flinke til👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 29, 2016 Share Skrevet Mai 29, 2016 22 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Dette var stilig, sånn kunne jeg også tenkt meg Det er slike små detaljer som gjør det store bildet Definitivt. Løp og kjøp! Svearamp reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juni 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2016 "M Performance" led lister 😍 Gleder meg til å få de på foran og bak 😀 Walkabout, Gorg, BimmerFan! og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svearamp Skrevet Juni 15, 2016 Share Skrevet Juni 15, 2016 Anbefaler deg å legge på 3m folie på disse listene, har samme å vurderer å ta dem bort da de er blitt vanvittig stygge av riper, spesielt på passasjersiden.. 🙄 Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juni 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2016 47 minutter siden, Svearamp skrev: Anbefaler deg å legge på 3m folie på disse listene, har samme å vurderer å ta dem bort da de er blitt vanvittig stygge av riper, spesielt på passasjersiden.. 🙄 Tusen takk for tipset 👍 Var det vanskelig å montere de ? Hvis det er slik at flere deksler må demonteres, så er det kanskje ikke verdt det, da det forårsaker knirking og ulyder etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svearamp Skrevet Juni 15, 2016 Share Skrevet Juni 15, 2016 Egentlig greit å montere, bare å ta av deksel i siden, la ledning opp til lys under dashbordet da jeg ikke fant ledningene til dørlyset å ga opp å lete i alle de ledningene under dekslet, en vanvittig bunt med ledninger der 😳 Hatt mine i ca ett halvår å de tåler lite med tanke på merker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juni 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2016 17 minutter siden, Svearamp skrev: Egentlig greit å montere, bare å ta av deksel i siden, la ledning opp til lys under dashbordet da jeg ikke fant ledningene til dørlyset å ga opp å lete i alle de ledningene under dekslet, en vanvittig bunt med ledninger der 😳 Hatt mine i ca ett halvår å de tåler lite med tanke på merker. Skjønner, men du monterte kun foran ? Da skal jeg få på gjennomsiktig 3M folie på de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svearamp Skrevet Juni 15, 2016 Share Skrevet Juni 15, 2016 Ja, monterte kun forran.. Har barn på 3 og 5 å utålmodige barn skal absolutt klatre selv inn i bilen😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juni 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2016 Aha, jeg bestilte for bak også, blir sikkert verre å montere der men tusen takk for tipset, Svearamp 👍 Svearamp reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juli 1, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2016 En liten teaser på hva som holder på å skje! Makky123, BimmerFan!, HenrikSolberg og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå