Gå til innhold

Min F10 - Fra Carbonsort til Gloss Dark Red - SOLGT


 Share

Anbefalte innlegg

On 27. mai 2016 at 20.50, Svearamp skrev:

Du har ikke delenummer på den ramma tilfeldigvis?? ☺️

Klart det! Delenummeret for biler med 6,5" skjerm er 65509301373 og for de med 10,25" skjerm er nummeret 65509301374. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
47 minutter siden, Svearamp skrev:

Anbefaler deg å legge på 3m folie på disse listene, har samme å vurderer å ta dem bort da de er blitt vanvittig stygge av riper, spesielt på passasjersiden.. 🙄

Tusen takk for tipset 👍 Var det vanskelig å montere de ? Hvis det er slik at flere deksler må demonteres, så er det kanskje ikke verdt det, da det forårsaker knirking og ulyder etterhvert 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig greit å montere, bare å ta av deksel i siden, la ledning opp til lys under dashbordet da jeg ikke fant ledningene til dørlyset å ga opp å lete i alle de ledningene under dekslet, en vanvittig bunt med ledninger der 😳 Hatt mine i ca ett halvår å de tåler lite med tanke på merker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Svearamp skrev:

Egentlig greit å montere, bare å ta av deksel i siden, la ledning opp til lys under dashbordet da jeg ikke fant ledningene til dørlyset å ga opp å lete i alle de ledningene under dekslet, en vanvittig bunt med ledninger der 😳 Hatt mine i ca ett halvår å de tåler lite med tanke på merker.

Skjønner, men du monterte kun foran ? Da skal jeg få på gjennomsiktig 3M folie på de 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...