andreaskarm Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Hehe.. Enig, men har hatt en slik selv. Dette er en dynavin klone, laget på samme fabrikk som dynavin. Kjempe spiller som fungerer feilfritt.. Det ser jo ufattelig teit ut med uorginal 1 din spiller i en slik bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Og lydkvaliteten da....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Veldig bra.. En stor oppgradering i fra business spiller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBratteberg Skrevet Juni 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2014 Da har jeg vert hos Bass Brothers og han ene fikk det helder ikke til.. Så det ser ut til at det må kortest ned de to plastikk pinnene som holder rammen, men det er da ikke så gale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBratteberg Skrevet Juli 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2014 Da har man endelig ferie og er ferdig med sydentur og har god tid for å skrive innlegg, hehe Kan da starte med at jeg tok og klippet bort de to plastikk festene for spiller rammen, slik at jeg fikk på igjen listeverket. Så tok jeg og sotet sideblinklysene, siden de har begynt å bli så gul-aktige, og jeg ville prøve noe nytt. Har vert på utkikk i det siste for 19" felger og fikk lånet noen med en kompis for å sjekke hvordan det ville se ut på bilen. Det endte opp med at jeg kjøpte dem isteden Litt vasking må til! Så endte det med at jeg bestemte meg for å montere senkefjørene. Her ser dere hvordan det ble fremme. Prøvemontering av bakfelg, før bilen har sekket helt ned vel og merke. Sann ble det fremme. Slik er den fra siden. Har ikke tatt noe spess med bilder ennå, siden jeg venter på å få på felger først. Men dette får duge så lenge. Fikk også nye dekk igår, så da er det bare å vente til dekkene kommer på felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBratteberg Skrevet Juli 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2014 Hei igjen! Har da fått på felger siden sist. Ble ganske bra etter min mening! Her er med folk i baksetet. Har også tatt på lyktefilm for å teste det. Er planen og ta lyktefilm på grøftelys og blinklys bak også Kom gjerne med tilbakemeldinger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBratteberg Skrevet Juni 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2015 Da har det gått fryktelig lenge siden sist..Har vert en del å gjøre på jobb, og det er det for så vidt fortsatt, men interessen for å lage til bilen har kommet tilbake Har i det siste skaffet en del ting, ser bare frem til å få tid til å sette i stand alt! Har blant annet skaffet M-tech II fangere og sideskjørt! Kjøpt av Fuel2Go her på forumet!Fremfangeren er en del skadet, dessverre... Men skal få se om jeg får fikset den etter hvert Bakfangeren er i bra stand Sideskjørtene også Så har jeg fått M3 speilSå har jeg fått pakken fra bilnerden! Gleder meg til å få blank å fin bil Jeg har også fått skumkanonen jeg bestillte fra Aliexpress, funkerer meget bra!Så var jeg i Bergen på Mandag og tok service på en båt jobben har levert system til. Når de skulle test seile så kikket jeg like så godt innom bimmers, og der lå det ute m-tech innstegslister til salgs i området, så da måtte jeg jo bare slå til! Det ble solgt av Thundercoil her på forumet, takker for leveranse, det var svært! Har også fått CCFL ringer, som bare ligger å venter Har en del planer klart, og bestiller/kjøper etter hvert jeg finner det jeg ser etter.Om noen har:- Clubsport splittere - Swirlflap plugger- Sotet skjerm blinklys (LED)- Orginal sotet baklykter (LED)Så si ifra om du vil selge! Jeg reiser da til Kina igjen på jobb etter helgen, så blir noen uker før noe skjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBratteberg Skrevet Juli 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2015 Har da vært borte en stund i Kina og ellers opptatt med jobb.Har en liten oppdatering! Var nå på onsdag sta å hentet meg nytt interiør, så det gler jeg meg til å få inn i bilen, tror det blir gromt Mangler forøvrig sort dashbord, så om noen har et de skal selge så er det bare å ta kontakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBratteberg Skrevet Juli 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2015 Annen update, men er forøvrig ikke om denne.Dagen før jeg for til Kina så kikket jeg på en annen BMW, en 1993 E34 525ix.Jeg var/er på utkikk etter vinterbil og tenkte at dette kunne vært artig. Bilen har en del rust, og jeg har ikke hatt tid til å sjekke hvilken stand den faktisk er i.Fikk opplyst av forrige eier at denne var påkostet mye i understellet før den ble eu godkjendt og etterhvert satt til sides for et par år siden.Her er noen bilderDette er vel det værste (Vertfall som jeg vet hittil)Det var vel det jeg hadde.Kan også legge ved utstyrsliste for de som er interessert.Kode Spesielle Funksjoner Tilleggsutstyr S240A Ratt skinn airbag SkinnrattS314A Utenfor speil / førerlåsen oppvarmet Dør speil / fører lås, oppvarmetS320A Sletting av modell lette Slettet, modell letteS404A Double cover-lysbilde soltakS428A Varseltrekant og førstehjelpsskrin Varseltrekant og førstehjelpsskrinS438A Fine-wood trim Fint treverk trimS472A Armlene foran fører / passasjer Armlene foran, fører / passasjerS488A Førerkorsryggstøtte u. Passasjer Korsryggstøtte, fører og passasjerS498A Hodestøtter i bakken mekanisk Hodestøtter bak, mekanisk justerbarS500A Scheinw.Rein.Anl. / Intensiv rengjøring. Lykte tørk / vask / Intensiv rengjøringS510A Lykte utjevning system Lykte Målet kontrollS520A Tåkelys TåkelysS528A Auto-omluft kontroll AUTOMATISK AIR FLOW CONTROLS530A Klimaanlegg KlimaanleggS553A Kjørecomputer med fjernkontroll IV Kjørecomputer IV med fjernkontrollS564A Interiør lyspakke Interiør LyspakkeS661 *S676A HiFi høyttalersystem HiFi høyttalersystemS690A Kassett Holder Kassett HolderL801A National version Germany National version Germany Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Juli 26, 2015 Share Skrevet Juli 26, 2015 Gøy at du har begynt å oppdatere igjen Fortsett med det!Angående den e34'n så ville jeg holdt meg unna noe som er så mye rusta som det der, det innebærer en del jobb, men hvis du er innstilt på å ta det så er det jo en annen sak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 26, 2015 Share Skrevet Juli 26, 2015 Fin coupé du har! Jo oftere jeg ser disse med originalfangeren, jo mer liker jeg den! Tenkte også at M-tech 2 er så kjedelig, men de du kjøpte så ikke helt vanlige ut? E34'en blir nok en morsom vinterbil også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBratteberg Skrevet November 4, 2015 Forfatter Share Skrevet November 4, 2015 I helgen så splittet jeg lyktene og montere CCFL ringer + sotet blinklys glassene. Ble ganske bra etter min mening.Jeg har også fått tak i dashbord, som er på vei nå. Så da blir det sikkert ikke lenge til nye interiøret kommer inn!Var også hos lakkverksted idag, så det blir lakking av front og alle små sår + fangere, skjørt og speil. Så det blir bra Bestillte også Supersport Black Evolution her om dagen, så det er her nok i morgen. Blir bra med noe skikkelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBratteberg Skrevet November 4, 2015 Forfatter Share Skrevet November 4, 2015 Fin coupé du har! Jo oftere jeg ser disse med originalfangeren, jo mer liker jeg den! Tenkte også at M-tech 2 er så kjedelig, men de du kjøpte så ikke helt vanlige ut? E34'en blir nok en morsom vinterbil også Beklager, glemte helt å svare Takk for det! Klarer ikke helt bestemme meg om jeg skal lakke om igjen denne eller fikse M-tech 2. Det skal vær originale, men er da skadet, kan hende det som gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 4, 2015 Share Skrevet November 4, 2015 Tenkte mer på at M-tech 2 har splittere nederst osv. På både preface og facelift. Men den du hadde der var jo mye tøffere! Men synes aller helst at du burde beholde originalfangeren, synes den er tøff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBratteberg Skrevet November 4, 2015 Forfatter Share Skrevet November 4, 2015 Tenkte mer på at M-tech 2 har splittere nederst osv. På både preface og facelift. Men den du hadde der var jo mye tøffere! Men synes aller helst at du burde beholde originalfangeren, synes den er tøff Det er slik den er, hehe Vi får se, får google litt forskjellig, bestemmer meg nok til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå