Ivrig86 Skrevet Mai 9, 2016 Share Skrevet Mai 9, 2016 Deilig,deilig.. Deilig!! 😁😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 3, 2016 Share Skrevet Juli 3, 2016 On 9.5.2016 at 7.20, Ivrig86 skrev: Deilig,deilig.. Deilig!! 😁😁 agreed! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbjerke1 Skrevet September 7, 2016 Forfatter Share Skrevet September 7, 2016 Liten update, ikke skjedd så mye med bilen i det siste, mista litt interessen men polerte den å dro på streetmeet på elverum for litt siden, å tok med en pokal hjem 3.plass fineste bil av 113 utstilte ser også gamle felgene mine på e34n ved siden av HenrikSolberg, Freakshow, Ivrig86 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbjerke1 Skrevet Januar 31, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2017 Da har jeg kjøpt meg sånn nymoderne klysebil, dette blir vell bruksbilen fremover! Men coilovers er under bestilling å noen ålreite felger må jeg også få taki, så blir vell plutselig ubrukelig denne å 07' 535d msport med så å si alt utstyr wSax reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 31, 2017 Share Skrevet Januar 31, 2017 Nydelig bil med nydelig motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbjerke1 Skrevet Juni 15, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2018 Lenge siden sist her nå! skjedd mye å hatt endel biler i det siste.. pr dags dato har jeg 2 e39, 2 e38, 1 e34, 1 mb s124, 1 nissan 200sx og en 79’ opel kadett, så nok og gjøre om dagen Siste året har jeg fått litt interesse for 7-serie, altså E38! Jeg kom over en lilla 94’ 740i som en på jobb hadde, denne ville han selge til noen som drev med bmw å kunne få den på veien igjen, jeg fikk den kjempebillig grunnet girkasse i nød.. etter mye om og men så fant jeg ny hjerne til den på finn, kjøpte den og prøvde så var den i orden kommer nok egen tråd om denne da den skal bli helt 100% som den var tidligere slenger med bilder av bmwene jeg har nå, brune er som før bare fått endel nytt i understell samt nye coilovers og endelig godkjent med det den grønne e38n er en 728i som forøvrig er tilsalgs Mathiseen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbjerke1 Skrevet Mars 30, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2021 Hei igjen, her har det ikke skjedd stort med bilen anna enn å bruke den, blir nye fangere i år og lakkering av diverse deler, fått gjennomgå litt av dårlige veier å mye senk😐 noen bilder fra forrige sesong! Bilen er på lagring frem til mai And-reas, mslello, Daniel. og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå