Gå til innhold

Feste nummerskilt på fanger


Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

Har nettopp kjøpt M5 fanger til E39'en min og levert den til lakkering. Men den har ingen hull til nummerskilt, og jeg har tenkt å hente ut nye skilter med skiltholder hos biltilsynet mens bilen også er på lakkering. Men må feste nummerskiltet til fangeren. Finnes det noe teip, borrelås e.l. som jeg kan feste den med uten å ødelegge lakken senere hvis jeg eventuelt skal ta de av igjen? Den må jo da holde godt i all slags vær og i høye hastigheter. Eventuelt andre måter. Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal ta de av på utstilling o.l. Kan du vurdere supermagneter med filt.

Hør med FrodeD, kanskje? Han med E92 335i på luft. Han snakket om noe sånt på sin.

Ellers har de rull med dobbel borrelås på biltema (har ikke testet denne, pga utsolgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde det samme når jeg ødela originalfangeren min, men så ble også jeg stoppet av politiet og fikk streng beskjed om å kjøre hjem og fikse det, ellers fikk jeg ikke bruke bilen, så det er nok ikke løsningen. Men så var den fangeren ødelagt også var det gamle, stygge skilter, så bare skrudde dem rett inn i plasten. Dette er da selvsagt ikke noe jeg skal gjøre på den nye :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

biltema's borelås fungerer sikkert om det er stålskilt.  men den slipper på plastskilta.

 

 

jeg bruker en 3m borelås-sak kjøpt på jernia. også er det lett å ta av skiltet til vinteren : ) 

har nå byttet til alu skilt så kanskje biltema sin hadde holdt men orket ikke å teste den igjen.. 

 

disse bruker jeg 

 

http://www.ebay.com/itm/3M-Dual-Lock-Reclosable-Fastener-SJ3560-Clear-VHB-Acrylic-Tape-3in-X-1in-X-8pcs-/251510233385?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3a8f2d9929

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg skal drite i skiltholder og bruke borrelås da, 3M sin for å være sikker, tenker jeg. Men den blir jo vanskelig å få av igjen? Og er ikke den veldig dyr hvis jeg trenger med en gang og ikke rekker å bestille?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal no være ganske dårlig praktisk anlagt om man klarer å ødelegge lakken ved å sitte inn to 3mm skruer :P  et 3mm hull er no ikke akkurat så ganske synlig heller da når skiltet/holderen er av.  :-k

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(3mm gips skruer er best på ABC/plast fangere)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min skiltholder er skrudd helt vanlig i fangeren med tre/gips skruer, sitter som bare det. Har også skrudd av flere ganger og holder like godt.

 

Og er skiltet virkelig i veien for en photoshoot så er det ikke værre og bare redigere bort de to pitte små 3mm hullene. Eller bruk show skilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...