Daniel. Skrevet Februar 24, 2018 Share Skrevet Februar 24, 2018 8 timer siden, Aleks skrev: Ja, den går i Bergen enda, men uten senk, presse og hjulene. Så den ser litt annerledes ut 😅 ja, eg vet ikke hva jeg kan få for den. E90 335 er det ikke så mange av i Norge heller. Vet ikke hvor attraktiv de er i markedet Åja, møtte på den i Blomsterdalen Så litt mer anonym ut nå enn når du eide den Nei i Norge er det vel E92 for alle penga uansett om det er M3, 335i eller 320d for den saks skyld Pre LCI og sølv er vel kanskje et lite minus, men tror nok den skulle falt i smak for noen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks Skrevet Februar 26, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2018 Da har jeg endelig fått svar fra Statens Vegvesen. Bilen er godkjent. 😁 Så straks er nytt vognkort på vei i posten. Runey, Mathiseen, ahj og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 27, 2018 Share Skrevet Februar 27, 2018 Deilig! Gratulerer Aleks reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Februar 27, 2018 Share Skrevet Februar 27, 2018 Godfølelse i vestlandshovedstaden no, kan eg tenka meg Aleks reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks Skrevet Oktober 7, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2018 Vel, som den vinglepetteren jeg er så har 335`en også blitt solgt. Og inn på tunet er det kommet en gammel "kjenning" i coupe utførelse, denne er også ombygd. Har hatt bilen et par mnd nå, og den kommer til å få litt stell igjennom vinteren. Funnet litt rust oppe bak tanken, så tenkte å ta ned travers og få fjernet dette og sikkert montere nye foringer i bakstilling. Bilen kommer også til å bli lakket opp igjen ila vinteren i samme farge, og da i samme rennet så kommer det nok en csl lippe (sitedet for splittere) og en orginal m3 frontfanger. Bestillte nye lykter for et par uker siden og har gått for min "signaturfarge" orange til foran, sidene og bak. Vurderer også å kansje legge inn bestilling på work felger, hvilke det blir får vi evt se. Har veldig sansen for L1 3p. Har utrolig sansen for de tidløse linjene på e46. HenrikSolberg, Daniel., Runey og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 7, 2018 Share Skrevet Oktober 7, 2018 Grattis, var jo meget pen denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Oktober 7, 2018 Share Skrevet Oktober 7, 2018 Du som stakk av med denne ja, titta litt på den selv. Ville nå gått for orange blinklys foran jeg da og chrome nyrer med sorte riller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks Skrevet Oktober 7, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2018 Ja, kommer nok andre nyrer på denne også. Og helt sikkert andre detaljer, som feks orginale m3 speil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 8, 2018 Share Skrevet Oktober 8, 2018 Flott denne her, utenom blinklysene Flere av Work sine felger ser veldig bra ut på disse, så ikke et dumt valg👌 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå