BMWlog Skrevet Januar 15, 2016 Share Skrevet Januar 15, 2016 Blir bra dette Hva heter felgene du hadde på golfen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen Hansen Skrevet Januar 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2016 (endret) Takk! Var BBS RS 9/9,5x15 4x100 Er vell noen av de mest brukte felgene EVER på gammle biler! Men elsker dem fordi om <3 Endret Januar 15, 2016 av Hansen86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet Januar 15, 2016 Share Skrevet Januar 15, 2016 Takker Ja ikke uten grunn det, kler veldig godt de fleste biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bendik Kjellevold Skrevet Januar 15, 2016 Share Skrevet Januar 15, 2016 kjekt og sjå fleire prosjekt frå øya her såg bilen på GS, såg veldi bra ut der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen Hansen Skrevet Januar 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2016 Takker! Blir bedre! Da har jeg fått plukket ned alt under bilen, og vasket litt over bakerste delen. Etter litt vask ser bilen nesten ny ut, nesten sånn det er litt gale og spraye den med svart Hagmans Bodyspray. Men vil at den skal bli skikkelig under siden noe av orginalmassen er slitt Planen ellers er og få sandblåst understellet og lakkert det på en eller annen måte, og få spylt rene alle delene (gir, diff, tannstang m.m.). Skal også av med forskjermene og få spylt motorrom og resten av fronten. Et lite stemningsbilde fra verkstedet BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 23, 2016 Share Skrevet Januar 23, 2016 De bildene fra under biler er helt rått å se på. Det er så flott, at en blir helt misunnelig. En virkelig ønskedrøm for en kar som meg som har E21 motorolje strømmende i årene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen Hansen Skrevet Januar 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2016 Da har bilen fått tørket godt etter vask, og jeg brukte fredagskvelden til og sprøyte den under med Hagmans Vurderte og ta av skjermene foran, men vet ikke om jeg bryr meg med det siden de aldri har vært av og org. masse/lim holder dem på plass. Såg helt nytt ut bak de små innerskjermene i bakkant. Fekk spylt godt inni hjulhus og motorrom igår, så nå er det klart for sliping og modding Her er noen bilder fra gårsdagens økt Etter spyling (forsatt bare lim på torpedovegg)! Håper på og få gjort en del til uka. Satse på og få sandblåst understell ASAP. Sndvik og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 23, 2016 Share Skrevet Januar 23, 2016 Nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sndvik Skrevet Januar 29, 2016 Share Skrevet Januar 29, 2016 Done right E21 Følger vertfall med her Steffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen Hansen Skrevet Februar 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2016 (endret) Takk takk! Da har jeg fått gjort litt til med bilen. Understellet har blitt sandblåst, og jeg lakkerte det selv i går Min bror vasket først godt med silikonfjerner og maskerte delene og la på et strøk epoxy, så la jeg på 1 godt strøk med epoxy og 2 strøk 2-komp lastebil lakk. Har også jobbet litt med motorrom og fått fjernet det meste av org.masse og pusset ned endel. Skal snart begynne å sveise, sparkle og fuge Leverte ifra meg alu.delene mine til Ole Løvik Reset så han får glassblåse dem. Venter på litt greier fra Gasolin også før jeg for begynne og montere. Skal også bestille div. frå koed sånn jeg har ALT klart til montering Kjente jeg fekk litt arbeidslyst når delene ble lakkert og jeg kan begynne å montere igjen, ikke bare plukke ifra. Endret Februar 7, 2016 av Steffen Hansen Sndvik og BjornarHS reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet Februar 7, 2016 Share Skrevet Februar 7, 2016 Dette må jeg si er noe av det mest nøye jeg har sett av grunnarbeid Må være utrolig gøy å drive på med en slik bil når den er så rustfri som denne bilen er Du får ha den ert par år mens jeg sparer penger, så kan du selge den til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen Hansen Skrevet Februar 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2016 Takk for det! Grunnarbeidet er det viktigste av alt når man holder på med sånt! Dårlig grunnarbeid = myyye problemer kort tid etter.. Så hvorfor ikke gjør det skikkelig første gang Jeg liker og gjør det meste selv sånn jeg vet hva sånn har blitt gjort Bimmerlorris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Februar 9, 2016 Share Skrevet Februar 9, 2016 Blir bra dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen Hansen Skrevet September 8, 2016 Forfatter Share Skrevet September 8, 2016 Her har det vært stille lenge! Men har ikke stått stille i garasjen For å gjør en litt tragisk men hell i uhell historie kort, så ble bilen ferdig i juli engang etter litt forsinkelser her og der. Har sikkert brukt 500-600t på bilen fra januar til nå. Etter å ha shinet bilen en hel dag 5 dager før e30meet, var jeg uheldig og fekk en liten skade i front! Ved hjelp av Fosnavåg Bil karosseri avd. (der jeg jobbet før) og en kjerne kar ifra IF ble bilen fikset på forsikringen Ikke mindre en 80000,- i skader!! Istedet for å bli sur og lei meg utnyttet jeg situasjonen med å hellakkere bilen Den har blitt rettslipt med klosse, grunnet hele, rettslipt igjen, forså og lakkere. Alt av ruter, dører, skjermer ++ er plukket av, så dette blir skikkelig show finish! Har ikke fått vært på et eneste treff i år siden bilen fortsatt står på verksted, men kommer meget sterkt tilbake neste år!! Bilder kommer fortløpende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen Hansen Skrevet September 8, 2016 Forfatter Share Skrevet September 8, 2016 (endret) Litt bilder av div. deler jeg har shinet opp ++ Har skiftet alt av lager, kuler og gummi (poly) under Endret September 8, 2016 av Steffen Hansen Bendik Kjellevold, williamwiers og danskiii reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå