VegarVS Skrevet August 18, 2014 Share Skrevet August 18, 2014 (endret) Kjøpt oss en 2007 modell (laget 08.2006) 320 DAT. Bilen har sportstoler i skinn,avtagbart hengerfeste, xenon, navi professional +++ Den har rullet 151.000km. Har litt planer for denne også, såklart. Er man bilgal, så er man bilgal 19" hjul (x) Black LIne baklykter (x) Tonede ruter ( ) Eksosstuss (x) PlastiDip på frontgrill (x) LED skiltlys (x) Gummimatter (x) Bagasjeromsmatte (x) Kommer sikkert litt mere etterhvert, som jeg får lyst til å gjøre noe Har hatt noen timer på lørdag med shining, så der kommer bilder i neste post! Endret Mars 27, 2017 av VegarVS Endret topic. Les forumsregel 3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet August 18, 2014 Forfatter Share Skrevet August 18, 2014 Bilde av bilen under prøvekjøring. Motorvask. Polering. Ferdig buffet. PlastiDip. Ble veldig bra, synes jeg Swisswax Concorso ferdig pålagt. Ferdig buffet. Siden eksosen er stygg, og jeg ikke har noe stuss enda, dippet jeg denne også! Til slutt en liten, men gøy oppdagelse. norbakken reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 18, 2014 Share Skrevet August 18, 2014 Gratulerer med flott bil! VegarVS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet August 18, 2014 Forfatter Share Skrevet August 18, 2014 Gratulerer med flott bil! Takker for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet August 18, 2014 Forfatter Share Skrevet August 18, 2014 Godt fornøyd med swisswaxen Sent from my Ifaun using Tapatalk Sondre92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 19, 2014 Share Skrevet August 19, 2014 Swissvax er gull.. VegarVS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet August 19, 2014 Share Skrevet August 19, 2014 Jeg har disse for salg om det er interresant? Nye dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet August 19, 2014 Forfatter Share Skrevet August 19, 2014 Kule de. How much? Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet August 19, 2014 Share Skrevet August 19, 2014 Kule de. How much? Sent from my Ifaun using Tapatalk du har pm VegarVS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 20, 2014 Share Skrevet August 20, 2014 Prøv deg på noe mer spesielt enn de er masse kult som kan passe bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet August 20, 2014 Forfatter Share Skrevet August 20, 2014 Prøv deg på noe mer spesielt enn de er masse kult som kan passe bilen din De er veldig fine, men har ikke bestemt meg enda. dama må også godkjenne blir kanskje noe fra gs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet August 20, 2014 Forfatter Share Skrevet August 20, 2014 sjesker litt på GSP-D22 fra gs.. liker fargen og utseende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 20, 2014 Share Skrevet August 20, 2014 GS selger ikke så veldig spennende felger.. http://stores.ebay.com/madonmotors247/ Her kan jeg også anbefale å kjøpe fra.. Mye spennende til ok priser levert på døra.. De jeg vet som har kjøpt her i fra har sluppet moms også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 20, 2014 Share Skrevet August 20, 2014 Flott bil VegarVS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet August 20, 2014 Forfatter Share Skrevet August 20, 2014 Takk for det Reef89 Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå