awt Skrevet September 1, 2014 Share Skrevet September 1, 2014 Hvorfor vil du bytte den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 1, 2014 Forfatter Share Skrevet September 1, 2014 Hvorfor vil du bytte den? vet at tidligere eier har klart kunststykket å stappe inn 2 plater i samme hull. så den står å surrer å tenker litt avogtil, så føler litt på meg at den en dag vil slutte å funke.. så da tenker jeg jo på litt rimeligere alternativer enn originalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 1, 2014 Share Skrevet September 1, 2014 Det finnes ikke uoriginale løsninger som ikke ser jalla ut. Det er heller ikke så veldig dyrt å kjøpe en ny enhet, eller evt. oppgradere til CIC/NBT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 1, 2014 Forfatter Share Skrevet September 1, 2014 Det finnes ikke uoriginale løsninger som ikke ser jalla ut. Det er heller ikke så veldig dyrt å kjøpe en ny enhet, eller evt. oppgradere til CIC/NBT. aaahh. nye enheter er jo noen lapper da, selv om jeg får gode priser. Hva er oppgraderingsforskjell? du er mye mere teknisk på slikt enn meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 1, 2014 Share Skrevet September 1, 2014 Ny er for dyrt, kjøp heller brukt. http://bimmers.no/topic/715264-idrive-ccc-cic-nbt-combox-mye-annet-rart-tr%C3%A5den/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 1, 2014 Forfatter Share Skrevet September 1, 2014 aha! rett og slett nyere og bedre ja. nei, for ha den som står i en stund til, å se hvor lenge den holder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 4, 2014 Forfatter Share Skrevet September 4, 2014 Fikk slengt over en nøkkel til en nybil før jeg reiste hjem idag. Gøy å endelig å få testa 28i motoren. 328iX! Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 6, 2014 Forfatter Share Skrevet September 6, 2014 montert nye pærer. Her er forskjellen på gamle å nye. Dumt at jeg hadde bestilt non-canbus på tåkelysa. Nye er bestilt. Ble akkurat slik jeg ønsket det. Men blei vanskelig å få montert dekslene tilbake igjen. Noen som har klart å å få montert de igjen, selv med de store motstandene som blir koblet i mellom? Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 17, 2014 Forfatter Share Skrevet September 17, 2014 Fikk lov å kjøre konebilen idag. En kjapp vask å dekkshine så ble den blank igjen Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 17, 2014 Forfatter Share Skrevet September 17, 2014 Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 17, 2014 Share Skrevet September 17, 2014 Har jo glemt bort å kommentere her Vegard. Gratulerer med knallfin bil.Denne likte jeg godt. Ja kontrastene på denne via e34 er vel stor. Igjen fin bil . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 18, 2014 Forfatter Share Skrevet September 18, 2014 Har jo glemt bort å kommentere her Vegard. Gratulerer med knallfin bil.Denne likte jeg godt. Ja kontrastene på denne via e34 er vel stor. Igjen fin bil . Takk for det Svein! kontrastene er store ja, litt mere guffe og veldig deilig med automat men dog litt mindre plass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 18, 2014 Share Skrevet September 18, 2014 Kan jeg tenke meg ja uten tvil.. Jeg heter Jan og forresten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomjak Skrevet September 18, 2014 Share Skrevet September 18, 2014 Kjempe bil btw hvordan var opplevelsen med 328iX ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 18, 2014 Forfatter Share Skrevet September 18, 2014 Kan jeg tenke meg ja uten tvil. . Jeg heter Jan og forresten :) haha, uff!! det vet jeg jo! litt morgentåke! beklager det sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå