Gå til innhold

Hjelp! Hva er dette?

Dan Johan Borge
 Share

Anbefalte innlegg

Kan noen hjelpe meg med å finne ut hva dette er for en del? 

BMW 320 D, 2008. mod. 177hk.

Dele er fra området rundt turbo, var på bmw for å bestille en ny, men de klarte ikke å finne delen i sytemet. De ba meg finne ut hva dette var for så å komme tilbake!

Har defekt turbo, så i forbindelse med dette må denne delen byttes!

Dele nr. hadde vært supert, men så lenge jeg veit hva dette heter så er jeg fornøyd! :)

post-83047-0-25212100-1408465375_thumb.j

post-83047-0-54522800-1408465376_thumb.j

post-83047-0-58130800-1408465377_thumb.j

post-83047-0-26440400-1408465378_thumb.j

post-83047-0-97678200-1408465378_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper du kødder med meg. Jeg hadde ikke dratt derfra uten et svar, maken til kundeforakt. Du kan si neste gang du er der at den aktuelle selgers/kundebehandlers bonus denne måneden kan de sende til meg.

Det er åndingsslangen din ser det ut til. (veivhusventilasjon)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper du kødder med meg. Jeg hadde ikke dratt derfra uten et svar, maken til kundeforakt. Du kan si neste gang du er der at den aktuelle selgers/kundebehandlers bonus denne måneden kan de sende til meg.

Det er åndingsslangen din ser det ut til. (veivhusventilasjon)

Helt seriøst, fyren som satt der klarte ikke å finne ut av det! Håpløst!!!

Takk for svaret, skal dra dit i mårra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

N47 har ikke tradisjonell veivhusventilasjon såvidt meg bekjent da det er closed deck design. (Ventilasjonen er innebygget i toppen)

For meg ser det der ut som supplyslangen for frisk luft til turboen. Den som kommer fra luftmengdemåleren. Den vises ikke i ETK katalogen.

Nummer 4 på bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

N47 har ikke tradisjonell veivhusventilasjon såvidt meg bekjent da det er closed deck design. (Ventilasjonen er innebygget i toppen)

For meg ser det der ut som supplyslangen for frisk luft til turboen. Den som kommer fra luftmengdemåleren. Den vises ikke i ETK katalogen.

Nummer 4 på bildet.

attachicon.gifn47krets.png

Den har en åndingsslange som går fra toppdeksel til innsugsslangen til turbo, det er denne trådstarter har avbildet.

Lagunilla: nr 10 er en o-ring, den delen trådstarter trenger er nr 7 på ditt bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, når jeg ser mer på min så er det ikke den. Såklart, altfor liten diameter til å være den. Legger inn nytt svar om litt. Har funnet bilde men er ennå litt usikker på hva det er. 

Uansett, når Bavaria er like ubrukelig som meg på tips så er det tragisk for Bavaria.

Se ca. midt på bildet på toppen av innsuget etter turbo. Mistenker det er uttak til temp.måler på ladeluft.

post-62313-0-08629500-1408475489_thumb.p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...