Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Det er noe med ordlyden i annonsen for den E34 540´en jeg ikke liker. Når man skriver "entusiast" 5 ganger i løpet av 6 setninger virker det for meg mot sin hensikt. Jeg går over fra å være imponert til å bli mistenkelig. Jeg liker heller ikke måten selgeren omtaler bilen som "#788" hele 6 ganger i annonsen. Igjen virker det i løpet av annonsen mot sin hensikt. Man kan også stille spørsmål om bilen virkelig aldri har vært en bruksbil. Den første eieren hadde bilen i 11 år og kjørte totalt ca. 170000 Km med bilen i løpet av den tiden. Gjennomsnitlig 15500 Km pr. år er ikke mye, men klart mer enn klenodier normalt kjøres. Når dette er nevnt er det en artig bil, men det er ikke så lenge siden en tilsvarende Touring ble solgt i Sverige (ref: profilen "Hasso" i Autopower forumet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente den ikke var original. Skrev feil

Synes det er vel drøyt og oppgi som m5 når den ikke er original og ikke skrive noe som helst om det.

Men det står jo følgende i annonseteksten:

"Denne ble i 2005 100% ombygd ifra en 1988 modell 520i til en 1991 modell M5. Alt dette ble proft utført og godkjent hos biltilsynet"

Da er det jo opplyst at den er ombygd hvis det var det du mente :) Denne gikk forøvrig i Arendal i fjor, sto lenge på Bavaria etter hva jeg så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det står jo følgende i annonseteksten:

"Denne ble i 2005 100% ombygd ifra en 1988 modell 520i til en 1991 modell M5. Alt dette ble proft utført og godkjent hos biltilsynet"

Da er det jo opplyst at den er ombygd hvis det var det du mente :) Denne gikk forøvrig i Arendal i fjor, sto lenge på Bavaria etter hva jeg så.

Teksten på finn ble endra etter at han la den ut her.

Sent from my Lumia 920 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det står jo følgende i annonseteksten:

"Denne ble i 2005 100% ombygd ifra en 1988 modell 520i til en 1991 modell M5. Alt dette ble proft utført og godkjent hos biltilsynet"

Da er det jo opplyst at den er ombygd hvis det var det du mente :) Denne gikk forøvrig i Arendal i fjor, sto lenge på Bavaria etter hva jeg så.

For noen timer siden så sto ikke teksten der. Da sto det kun:

Pen og velholdt bil som det ikke er mange igjen av! Bilen er EU-godkjent frem til 2016 og er i teknisk god stand.

Ta kontakt for mer informasjon og spørsmål og rundt evt. innbytte.

Vi kan ordne finansiering gjennom AS Financiering fra 0,- kontant og opp til 10 år på få minutter.

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teksten på finn ble endra etter at han la den ut her.

Sent from my Lumia 920 using Tapatalk

  

For noen timer siden så sto ikke teksten der. Da sto det kun:

Pen og velholdt bil som det ikke er mange igjen av! Bilen er EU-godkjent frem til 2016 og er i teknisk god stand.

Ta kontakt for mer informasjon og spørsmål og rundt evt. innbytte.

Vi kan ordne finansiering gjennom AS Financiering fra 0,- kontant og opp til 10 år på få minutter.

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk

Okei, det forklarer saken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...