Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Syk pris for en _ribbet_ w203. Mange 203 som ligger rundt den prisen, men da er det som oftest godt utstyrte utgaver.

 

Oi. Hehe

Er det bare meg, eller ser det ut som midtkonsollen er fra 90-tallet?

Mercedes er ikke akkurat kjent for spenstige interiører, og de ser ofte litt billig ut om du spør meg. W203 har derimot ganske stor forskjell på interiøret hvis man velger riktig utstyr:

1023big.jpg

 

Dette er hakket bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er jeg helt enig med deg :) For min del er det også kun ekte vare spiller noen rolle på en slik bil, altså original og ikke ombygd. Men det er en smakssak :)

For min del er det kjøreopplevelse, effekt, utseende og fun-faktor som bestemmer, ikke hva som stod i vognkortet for 20 år siden, og hva som står der nå.

 

Min nåværende 330i e36 gir masse av alt dette til halve prisen en orginal m3 koster i innkjøp og billigere i forsikkrimg. Noe samle objekt? På ingen måte, men en bruks M3 bør ikke være det heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del er det kjøreopplevelse, effekt, utseende og fun-faktor som bestemmer, ikke hva som stod i vognkortet for 20 år siden, og hva som står der nå.

 

Min nåværende 330i e36 gir masse av alt dette til halve prisen en orginal m3 koster i innkjøp og billigere i forsikkrimg. Noe samle objekt? På ingen måte, men en bruks M3 bør ikke være det heller!

Det er helt sant:) Men nå er det ikke alle som er ute etter bruks m3 men derimot entusiast m3. Da bør den vere original:)

Men dette er vel totalt OT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom over denne annonsen

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46917757

En av de bedre annonsene som ligger ute for bil under 50k, virkelig gode bilder og tekst. Et godt eksempel på hvordan en bilannonse bør være, selv om det er en gammel og billig bil. Selv om det er en skikkelig drittbil, får man lyst til å kjøpe den haha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom over denne annonsen http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46917757

En av de bedre annonsene som ligger ute for bil under 50k, virkelig gode bilder og tekst. Et godt eksempel på hvordan en bilannonse bør være, selv om det er en gammel og billig bil. Selv om det er en skikkelig drittbil, får man lyst til å kjøpe den haha :)

Det er han litt sære journalisten i Autofil som selger den ;) Skikkelig bra annonse med gode bilder, kunne dog hatt rene matter men ellers så er det slik annonsene bør se ut. Kanskje får han også solgt bilen til den relativt høye prisforlangende, dette er 5000 kroners biler uansett å velholdte og lite kjørt de er dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også prisen virker fornuftig. Sjeldent man ser så gjenomførte biler, selv min mangler orginale hella lykter foran..
Dog burde man vel kunne å skru om man kjøper en 97`som snart bikker 200.000 km :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latterlig? Synes det var en grei pris.. Originale fangere og m5 int. trekker også opp:)

Litt nysjerrig på hvordan han fikk gule lykter, var kult

Kunne se ut som  det var pærene som gjør reflektoren gul, hadde blå i mine langlys og da ble det slik som på bildet i den vinkelen. (bare blått)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også prisen virker fornuftig. Sjeldent man ser så gjenomførte biler, selv min mangler orginale hella lykter foran..

Dog burde man vel kunne å skru om man kjøper en 97`som snart bikker 200.000 km :)

Flere som er enig i dette? Jeg ble skikkelig fristet nå pga. utseendet på den bilen!! Men vil ha en bruksbil, ikke en fiks-en-ting-per-uke bil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...