Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Ytelse er ikke stor forskjell på, men motorlyden er veldig forskjellige. I favør r6.

Ellers er det som redder r4 er utveksling på diffen, den er ikke så langt unna 525d. Men turtallet er veldig høyt.

Feks i 80 km/t så har r4 2000 omdreininger i 6. gir!

Mens r6 har rundt 1700 omdreininger i 5. gir.

R6 har ca 138 km/t ved 2000 omdreininger i 6. gir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var litt dyrt mtp km-stand. Dog var den jo forholdsvis ny.

Ser også at skinnet er løsnet fra sete i forkant og som sagt flekker på setet. 

Tror jeg ville ventet litt til en penere bil kom :) Til info så dro en kollega å hentet seg en 2010 E61 i dag med full M-sport, det meste av utstyr og ikke minst helskinn med km-stand på rundt 70 til 250k :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for inputt gutta! :D

Jo sant. Kjenner egentlig ikkje til 5 serie så veit ikkje korleis km-standen er i forhold til prisen, men at forhandler ikkje rensa setene før bilder, det skjønner eg ikk. Forøvrig så syns eg og at fargen på bilen var noe sjelløs.

Så lengst ikke fargen er svart eller sølv så er jeg rimelig fornøyd! Liker faktisk den fargen ganske godt! Men er jo smak og behag ^^

Freakshow, hvorfor 525d og ikke 520d? (da jeg ikke tror det er store forskjellen på disse rent ytelsesmessig)

Njæ hvorfor akkuratt 525 har jeg vel ikke noe godt svar på, syns bare den virka grei mtp hvor ny den er :) også er det jo bare en liten omprogramering fra ess så er jo 525'n veldig mye raskere! :P

Den du linka til var helt ok, men du får mye bedre om du følger med litt mer:D

Ja får gjøre det ^^

Ytelse er ikke stor forskjell på, men motorlyden er veldig forskjellige. I favør r6.

Ellers er det som redder r4 er utveksling på diffen, den er ikke så langt unna 525d. Men turtallet er veldig høyt.

Feks i 80 km/t så har r4 2000 omdreininger i 6. gir!

Mens r6 har rundt 1700 omdreininger i 5. gir.

R6 har ca 138 km/t ved 2000 omdreininger i 6. gir.

Med andre ord litt mere diesel gjerrig? :P

Også er det jo litt penere lyd i 6'er uansett om det er diesel eller bensin! :P

Jeg synes det var litt dyrt mtp km-stand. Dog var den jo forholdsvis ny.

Ser også at skinnet er løsnet fra sete i forkant og som sagt flekker på setet.

Tror jeg ville ventet litt til en penere bil kom :) Til info så dro en kollega å hentet seg en 2010 E61 i dag med full M-sport, det meste av utstyr og ikke minst helskinn med km-stand på rundt 70 til 250k :)

Han gjorde det ja! Får følge litt med da! :P

Dere må gjerne sende meg pm hvis det skulle dukke opp kupp! :D

Men for å være helt ærlig så likte jeg bilen. Den så pen ut i lakken, men flekkene på interiøret kan nok renses vekk! :)

Også likte jeg at det var hifi anlegg o bilen :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være verdt å nevne at den mangler koppholdere, dette er det ikke så mange som tenker over. For å ettermontere dette "må" man bytte dashbord.

Savner koppholdere selv i min.. Tenkte at det er ikke nøye når jeg kjøpte den, men det er det.

Hadde den vært litt nyere hadde du nok også fått CIC, som er et pluss. (Større skjerm, mulig å lagre musikk på HDD etc)

I tillegg er vel prisen kanskje litt i høyeste laget?

Fin bil, da!:)

Sent fra min LG-D802 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er ny nok til å ha CIC, men den har navigasjon business (med mindre de bare har antatt at den har navigasjon siden det er skjerm, det er ikke uvanlig), så da hjelper det jo ikke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er ny nok til å ha CIC, men den har navigasjon business (med mindre de bare har antatt at den har navigasjon siden det er skjerm, det er ikke uvanlig), så da hjelper det jo ikke. :)

Den har i såfall hjulet og knappene til CIC ser jeg ja.. Min er 09 modell og har CIC. Men nav pro da.. ;) Men bildet på skjermen ser nå ut til å være CCC?

Sent fra min LG-D802 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har i såfall hjulet og knappene til CIC ser jeg ja.. Min er 09 modell og har CIC. Men nav pro da.. ;) Men bildet på skjermen ser nå ut til å være CCC?

Det er en sånn mellom modell. Cic kontroller, men mask skjerm.

e6x fikk aldri business-utgaven av CIC (CIC-mid), så alle e6x med liten skjerm har det gamle systemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, da misforstod jeg, beklager.

Med mellommodell trodde jeg du mente at de kom senere med nytt system slik som de med navi pro (som hadde nytt kontrollhjul og gammelt system). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en sånn mellom modell. Cic kontroller, men mask skjerm.

Ellers har den ikke HiFi da den mangler høytalere i bakdørene.

Jo, men ikke HiFi-pro.. Den har da mest sansynlig 676, den har ikke i bakdørene mener jeg.

Men nok om det..

Synst den M3'en så meget fin ut jeg, hvorfor den er mindre priset er en annen sak. Kanskje denne er bra priset? :)

Sent fra min LG-D802 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   2 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...