Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Vel, jeg har sett E90 330I ned i 179 000 kr jeg, Dal Z her på forumet kjøpte vel også en 330I for godt under 200 000 kr. Dette er litt vanskelige biler å pris sette da er er relativt sjeldene her til lands, utstyrsgrad og stand kan ha stor betydning for prisen. Jeg fulgte E9x med sekser markedet med argusøyne i fjor vinter og vår da jeg skulle selge min E90 325d, inntrykket er at i perioder ligger det mye biler ute under 200 000 kr mens andre ganger ligger det svært få sekserbiler ute i det hele tatt. Jeg har sett E90 325i helt ned i 150 000 kr, da selvsagt noe mindre utstyrt men likevel. Jeg synes ikke disse bilene, hverken 325I eller 330I er verd noe særlig mer enn 200 000 kr. Om bilen det gjelder er i god stand og har mye utstyr så vil jeg betrakte prisen som "grei", ikke billig. For uansett hvordan man vender og vrir på dette så er og blir det en 10 år gammel "vanlig" BMW 3-serie med over 100 000 km på tellern. Nå over ett år etter at jeg solgte min E90 så ser jeg prisnivået forsatt ligger på akkruat det samme når det kommer til 325i/325d/330i/330d, mens M3 og 335i/335d har sunket 100 000 kr i pris ca siden samme tid ifjor. Det synes jeg er rart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å ta ett eksempel som dal-z opplevde.

En kompis av meg kjøpte en 320i for 1 år siden til 122k med 58kkm på telleren. 2006 modell. Greit utstyrt.

Noen ganger kan gjøre ett kupp, og det var vel det dal-z og min kompis opplevde.

Men uansett, blir noe solgt for forlangende var det jo verdt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dal-z var ikke din automat? Denne er jo manuell, noe som gjør den mye mere verdt i mine øyne.

Automat er ekstrautstyr som skal ha posetivt utslag på prisen, men en bil med manuell kan være lettere å få solgt til enkelte kundegrupper. Selv ville jeg helst hatt en 330I med manuell, men jeg hadde ikke giddet å betale ekstra for det ovenfor en tilsvarende bil med automat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er nok en smakssak på samme måte som at eg egentlig aldri hadde kjøpt e90 i utgangspunktet, syns de er så stygge iforhold til E92 at det ikke kan rettferdiggjøres å kjøpe en e90 i det hele tatt, til tross for lavere priser.

Endret av BMWE39turbo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke BMW, men morsom annonse.

 

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?editAd=true&finnkode=62379300

 

Så den via Facebook, med annonsetittel: "2012 Ferrari 458 Spider hugges nå!"

 

Egentlig veldig sant det han skriver, solgte en gang en e65 730d, verste bilen jeg har prøvd å selge. Fikk massevis av teite bytteforslag, skambud, folk som ville ha avbetaling med gjeldsbrev og folk som ringte for å snakke mer om personlige ting; enn bilen som var annonsert.

Endret av E92 Popza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=62412968&searchclickthrough=true

 

Denne må vel være norges fineste, det står ihvertfal med CAPSLOCK i annonseteksten. 

 

For en pris! Hahahaha.

 

Kunne kanskje sett bra ut, uten:

 

Svart "racingstripe", jalla stylingkit, m6 replica felg, ebay-lykter, jalla sidespeil, superslitt girkule, osv.

 

Sikkert kul på tidlig 90-tall. Møter absolutt ikke dagens "bil-moter".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke BMW, men morsom annonse.

 

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?editAd=true&finnkode=62379300

 

Så den via Facebook, med annonsetittel: "2012 Ferrari 458 Spider hugges nå!"

 

Egentlig veldig sant det han skriver, solgte en gang en e65 730d, verste bilen jeg har prøvd å selge. Fikk massevis av teite bytteforslag, skambud, folk som ville ha avbetaling med gjeldsbrev og folk som ringte for å snakke mer om personlige ting; enn bilen som var annonsert.

Delene stammer vel ifra den 458en han guttungen på 18 år vraka i Fredrikstad området ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Delene stammer vel ifra den 458en han guttungen på 18 år vraka i Fredrikstad området ;)

 

Tenkte det samme, men kom over denne annonsen der han selger litt andre deler. Gumball-krasj!

 

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=62337706&searchclickthrough=true&searchQuery=ferrari%20del

 

 

06_2076377297.jpg

 

 

Artig hvordan han tar bilder osv, som om det var en gammel ubrukelig bil han selger i deler.

Endret av E92 Popza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...