Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

23 minutter siden, Naitsirk skrev:

https://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=91408553

har fulgt med denne siden den ble lagt ut for salg.. hvorfor er den ikke solgt enda ?

ser annonsen er oppdatert siste dagene med en del feil.

Den er glassfiberbreddet. Chassinr er borte og for mye feil. Det er også garantert mer rust enn det som står i annonsen

Endret av Hawkon88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Hawkon88 skrev:

Den er glassfiberbreddet. Chassinr er borte og for mye feil. Det er også garantert mer rust enn det som står i annonsen

helt enig ang glassfiber, det har i utgangspunktet ødelagt en relativt lettsolgt bil.  å når det i tillegg nå i ettertid kommer frem at chassisnr mangler så burde den jo rase ned i verdi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste den bilen kan brukes til slik den står er banekjøring. Uten chassinr kan bilen like godt være stjålet, og vognkortet kan tilhøre en bil som har fått skåret bort sine chassinumre før den ble levert til høggern.

Hvis det er så enkelt som at chassinr bare er lakket over, er det ingen problem å pusse bort lakken igjen, slik at numrene er synlig.

Dessuten har slike glassfiberbygg en tendens til å være gjort på simplest mulig måte, og bare limt breddekittet utenpå. Er det orginale stålet skåret bort først, er i tillegg noe av stivheten i karosseriet borte.

Får han 40 for den der, er han heldig, da det er utrolig stor risiko involvert for kjøper, og ikke minst mye jobb. For 75, finnes det så mange andre e30er til salgs med et langt bedre potensiale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Naitsirk skrev:

https://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=91408553

har fulgt med denne siden den ble lagt ut for salg.. hvorfor er den ikke solgt enda ?

ser annonsen er oppdatert siste dagene med en del feil.

Han ville bytte i min bil ifjor. Denne er langt fra strøken, og absolutt ikke verdt prisen.. Mener på at det har vært en del tull med denne bilen, at kjøpere har trukket seg osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, turbowrx skrev:

Han ville bytte i min bil ifjor. Denne er langt fra strøken, og absolutt ikke verdt prisen.. Mener på at det har vært en del tull med denne bilen, at kjøpere har trukket seg osv..

Ja vet at denne har vært solgt ofte å eiere ikke har hatt den lenge. Har å sett at kjøpere har trukket seg.  Han som kjøpte min orginale e30 325 coupe i fjor sommer for 100k ( hadde total renovert den), rigte å på denne men syntes den var for mye å fikse..

MEN denne bilen eu godkjent, burde den ikke være verd mer enn 75 ?  ( tydelighvis ikke, for da skulle den vært solgt) Er det glassfiber som i utgangspunktet ødelegger hele bilen , eller er det fordi det er en 323 og ikke 325 folk henger seg opp i ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eu godkjenning er ikke noe stempel på at alt er ok. Jeg har vært borti biler som har blitt godkjent uten at en mekaniker engang har sett bilen.

Den er simpelthen ikke værd prisen. Det ville den ikke være dersom det var 325i heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tittet på denne siden annonsen ble lagt ut. Er ute etter en E34 touring med grom motor som en bil nr 2 til far i huset.Jeg personlig elsker E34 Touring,syns det er en av BMW's mest vellykkede design noensinne.

Har noen på forumet vært borte i bilen her?Syns prisen er noe stiv med tanke på bilens tilstand og km-stand.

https://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=92341077

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, bmw cab skrev:

Har tittet på denne siden annonsen ble lagt ut. Er ute etter en E34 touring med grom motor som en bil nr 2 til far i huset.Jeg personlig elsker E34 Touring,syns det er en av BMW's mest vellykkede design noensinne.

Har noen på forumet vært borte i bilen her?Syns prisen er noe stiv med tanke på bilens tilstand og km-stand.

https://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=92341077

Her er hvertfall tråd om den: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...