Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

De har falt enormt i pris.... Regner med de faller enda mer til sommern når nye Sport kommer... Kanskje jeg skal bytte ut s-klassen...

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=40893489

Stilen, komforten og pondusen er upåklagelig, men 0-100 Km/t på rundt 13 sekunder er laaaang tid. Selv jeg med min gamle dieselpurke er vesentlig hurtigere enn dette. Såvidt jeg forstår på en rekke tester er heller ikke 440 Nm nok til å gi fornuftige mellomakselerasjoner når bilen veier hele 2,5 tonn. På den annen side kan motoren sikkert oppgraderes/chippes. Jeg hadde slått til på konseptet i Norge... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chip funker bra ;) Har kjørt sånn par uker ifjor sommer...Går brukbart... Selv om det ikke er noen rakett...

Bensinmotoren er bensinsluk...Har ikke lyst til å kaste bort flere tusen i drivstoffkostnader..hver uke... Er nok mer stil og komfort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koster å være kar ;-) bror min har sånn bil bare med 4.2 bensin. Har kjørt flere med tdv6 men ikke i range rover sport. Discovery 3 med og uten chip. Huff.

Trur ikke tdv6 2.7 er noe billig i drift heller. Over 1 liter på mila.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er nok korrekt, men vil man leke med de store gutta må man kunne ta imot noen slag også. Min bror har en RR med V8 dieselmotoren og jeg mener han snakker om noe over literen pr. mil ved alminnelig kjøring. Den bilen er rimelig hurtig... 0-100 Km/t godt ned på 7 tallet. Alt med denne bilen er vannvittig bra (til å være en stor offroader/suv), men prisen på bilen ødelegger alt for min del... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er dø, det kan jeg skrive under på :P Og spesielt mellomakselerasjonene er totalt håpløse. MEN komforte er det ikke mange som slår.. Og så føler du deg jo litt konge i en sånn bil også da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...