Skårholen Skrevet Juni 5, 2014 Share Skrevet Juni 5, 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=48370972&searchclickthrough=true Hva tror folket om denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juni 5, 2014 Share Skrevet Juni 5, 2014 Stygg rust på bakskjermen i mine øyne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Juni 5, 2014 Share Skrevet Juni 5, 2014 Vanskelig og få tatt er det, det du mener? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Juni 5, 2014 Share Skrevet Juni 5, 2014 Pusser man ned til bart metall og gjør det rett, så holder du borte rusten en stund. Men den vil nok komme tilbake før eller senere. Vanskelig/umulig å få bort rust for godt, uten å kappe og sveise i nytt metall da såklart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Juni 5, 2014 Share Skrevet Juni 5, 2014 Mye tar en lakkverksted for en sånn jobb da tror du? Har kommet ut enda en mulighet nå, så har jeg litt mer rom i lommeboka for små feil og større felgbudsjett. Evt andre oppgraderinger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juni 6, 2014 Share Skrevet Juni 6, 2014 Når bilen tilogmed er rusten langs hjulbuekant er der nok mye mer.. Er min erfaring kjedelig utstyrt også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 Hummer H1 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=48987179&searchclickthrough=true Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 BMW 730 Turbo. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=49115262&searchclickthrough=true Dette har jeg aldri hørt om, jeg vet at det finnes da det garantert er noen som har bygd om en. Men tror dere dette er godkjent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 Tja.. kanskje derfor den er avregistrert siden 29.12.11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 denne har nok ikke turbo gitt...ei heller "sportknapp som stiver opp understell"...den bilen ble lagt ut først til 99k...deretter har den synket stadig i pris... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 Eh, er typen som selger bilen rar da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 Han heter BMW... Det vil egentlig si Abdul Ibrahim eller noe lignende... Uten sammenligning forøvrig Skårholen og Fredrik 90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 Han heter BMW... Det vil egentlig si Abdul Ibrahim eller noe lignende... Uten sammenligning forøvrig Nesten, Rytis Simkus faktisk Skårholen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 denne har nok ikke turbo gitt...ei heller "sportknapp som stiver opp understell"...den bilen ble lagt ut først til 99k...deretter har den synket stadig i pris... Sport knap har den. Det har jo nesten Alle biler med Automat. 740'n min har også det. Men det endrer bare giret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 http://www.finn.no/48643925 Har denne vært oppe før? Noen som kjenner til bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå