Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Det er ikke lov å fremme egne annonser i denne tråden.

Dessuten så er det alt for dyrt. Stygge bulker, slitt førerstol, alvorlig kjipt utstyrt, høy km stand...

Syens ikke det var så galt jeg, hva forventer man av en E39 til litt under 30 000 kr. Den Kilometerstanden der er ingenting å snakke om når det gjelder hvilke distanser disse bilene kan tilbakelegge, dessuten så ser den fin ut for rust. Det frykter jeg værre enn noen bulker som lett kan rettes ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lov å fremme egne annonser i denne tråden.

Dessuten så er det alt for dyrt. Stygge bulker, slitt førerstol, alvorlig kjipt utstyrt, høy km stand... 

1, beklager det isåtilfelle :/

2: Alt for dyrt? Høres ut som om du mener den er verdt 10.000? Man får mye bil for pengene for 25k altså, se på Nytern sin f.eks det er og mye Bmw for penga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1, beklager det isåtilfelle :/

2: Alt for dyrt? Høres ut som om du mener den er verdt 10.000? Man får mye bil for pengene for 25k altså, se på Nytern sin f.eks det er og mye Bmw for penga :)

Skal ikke høre på de mange bedrevitere her på bimmers, de har rett i sin egen verden...

Bilen din ser fin ut og prisen er ikke ille.. Hadde selv en 520 jeg fikk 30 for, den var rusten men fortsatt mye bil igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt for dyrt? Høres ut som om du mener den er verdt 10.000? Man får mye bil for pengene for 25k altså, se på Nytern sin f.eks det er og mye Bmw for penga :)

E39 er utrolig mye bil for pengene for tiden, jeg tror faktisk det er vanskeligere å finne noen bil som byr på mer kvalitet, kjørekomfort og luksus til en mindre penge akkurat nå. Er man tålmodig og leiter nøye så kan man gjøre ett knall kjøp, men man kan også gå på en smell om man ikke passer på.

Forøvrig enig med Chris over her, ikke bry deg om flåkjefta bedrevitere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal kjøpe meg en kassebil, tar gjerne imot råd/tips! helst 3 seter, hengerfeste. under 150k km. partner/expert størrelse. helst under 60k

edit: for at dette ikke skal se ut som offtopic, så mente jeg bare at det er lov å linke til annet en bmwer også da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett en hel bråte langt mer gunstig priset E39'er på markedet. Kjøpte en selv ;)

Sier ikke at det sikkert ikke er en godt bil, for all del, og bruksverdien er nok fin og høy den. MEN! Det faktum at den er totalt ribbet for utstyr trekker LANGT ned. Den har et kjipt interiør der førerstolen er stygt slitt, noe som er et øyesår som vil trekke langt ned hos menig mann. De to bulkene jeg tydelig ser på bildene er ikke noe å feie under bordet, de er store og spesielt stygt er det med den på bakskjermen. Den er ikke bare bare å fjerne. Sier ikke at det er en 10'000-kroners bil, men ei heller en 25k bil. Men men, du får jo se om du får 25k for den så får vi se hvem som har rett.. Jeg tviler hvertfall. Ellers lykke til med salget ;)

 

Og hva din bil angår nytern, så er den nettopp eu-godkjent som trekker opp og den har større motor. Ser på det som mer sannsynlig at du får nærmere ønsket pris :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...