Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Prisene på E46 coupé er jo helt latterlige, men denne var vel ikke såå gal ifht. km. stand og årsmodell.

Baksiden her er jo at den har noe rust og tildels rimelig slitne seter.

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=50140675&searchclickthrough=true

 

Edit:

 

Personlig hadde jeg mye heller gått for en mer komfortabel bil, penere bil med M-Sport, få orignal biler igjen av disse og spesielt i sedan.

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=49993086&searchclickthrough=true

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grantert ingen original M-Sport bil og e46 vokser ikke på trær?

Derfor jeg ler meg ihjel av de som putter tresifrede beløp og langt over det coupé karosseriet.

Får så mye mer BIL i andre modeller, men alle under 20 er jo storm forelsket i e46 coupé og da kan man jo selge de for hva man vil nærmest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E46 coupe er overprisa deluxe… Personlig er jeg svak for en pen 2004-2005 330i Touring M-sport manual i en litt udda farge…elsker E46 karosseriet, og gud så mye mer velbygd jeg synes den er enn E90. Pre-facelift E90 føles BILLIG inni, unnskyld uttrykket. Kabinutformingen i E46 er også i mine øyne bedre, mer førerfokusert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E46 coupe er desidert den vakreste bmwen som er lagd, etter 8 serien ofc, men bilen jeg leter etter er ikke til meg xD kompisen min har drømt om å kjøpe e46 coupe i flere år og nå har han pengene men de er så synnsykt dyre, på grensen til latterlige priser på de der cia modellene. han skal slite med å finne en pen en for under 100k hvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E46 coupe er overprisa deluxe… Personlig er jeg svak for en pen 2004-2005 330i Touring M-sport manual i en litt udda farge…elsker E46 karosseriet, og gud så mye mer velbygd jeg synes den er enn E90. Pre-facelift E90 føles BILLIG inni, unnskyld uttrykket. Kabinutformingen i E46 er også i mine øyne bedre, mer førerfokusert.

Etter 3 år med pre LCI E90 så er jeg overhode ikke enig i den påstanden. Interiøret gir absolutt inntrykk av å være solid og godt sammenskrudd, materialene er av høy kvalitet og gir god følelse. Slik det alltid har vært i BMWer, utformingen derimot kunne vært bedre ogi mer BMW tradisjon. Var ingen ulyder eller alderstegn på interiøret på min bil. Interiøret i LCI blir ikke nødvendigvis så mye bedre pga noen nye krom detaljer her og der ;)

Grunnen til at den er billig står på skiltplaten, "Olsen Bil" :P

Akkurat denne bilen her var jeg og kikket på tidligere i år hos overnevnte forhandler, hadde lite utstyr, ettermontert M-sport som ikke så helt bra ut i overgangene og det faktum at bilen var eiet av innehaveren selv. "Neitakk" sa jeg bare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men interiøret pleier å få seg en KRAFTIG overhaling, jeg nevner E82 1-serie der pre-LCI var trasige saker men som kom seg voldsomt - tilsvarende for E60, og E90 slipper ikke unna ;)

 

Du mener jo som oftest at bilene dine er verdens beste Fredrik, og jeg ser litt sjarmen i det ;) - men Faceliften av E90 så hjalp det seg veldig inni også. Det er faktisk tilfelle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...