Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

veldig undøvendig å ødelegge salget mitt, du er andre man som gjør dette nå, jeg får anonnsen godkjent fordi jeg har papirer på at km stand stemmer i forhold til autodb anonnsen! speedometeret har nok blitt byttet da bilen kom til norge, derfor jeg skriver kan ikke garandere km stand!

Beklager å måtte ødelegge salget, men hvis du har papirer, hvorfor stille deg usikker i annonsen?

Da vet du jo sikkert at km er feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig undøvendig å ødelegge salget mitt, du er andre man som gjør dette nå, jeg får anonnsen godkjent fordi jeg har papirer på at km stand stemmer i forhold til autodb anonnsen! speedometeret har nok blitt byttet da bilen kom til norge, derfor jeg skriver kan ikke garandere km stand!

Han ødelegger nok ikke salget ditt, men han henviser kanskje til hvorfor bilen burde være rimeligere priset i forhold til det nye kjøper får. Svært få som liker å få en bil som har gått si 300 tusen når den er annonsert gått 130 tusen f.eks. Jeg ville likt det svært dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E36 med høg pris i utgangspunktet, og falsk km...

http://www.finn.no/51486326

Såå her..

http://www.autodb.no/bil/view/1155342

Til selgers forsvar angående kilometerstand, beskriver han da at han ikke kan garantere den.

Er virkelig en oppråna E36 med pillråtene jekkfester (også var det den rusta man ikke kan se), flassende lakk, manglene høyttaler dekseler OG mangellapp verd 65 000 kr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La det nå være opp til selger å bestemme salgsprisen. For din del kan han vel prise den til 150tusen? Og siden du ikke er i markedet for å handle en slik bil så skjønner jeg ikke hvorfor du henger deg opp i prisen...? Selger har skrevet om km-stand og rust og de defektene som er på bilen... Noe mer kan man vel ikke kreve?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La det nå være opp til selger å bestemme salgsprisen. For din del kan han vel prise den til 150tusen? Og siden du ikke er i markedet for å handle en slik bil så skjønner jeg ikke hvorfor du henger deg opp i prisen...? Selger har skrevet om km-stand og rust og de defektene som er på bilen... Noe mer kan man vel ikke kreve?

Jeg som flere andre her stiller spørsmålstegn ved prisen på denne bilen, synes den var merkelig høy til bilens heller dårlige stand (ut ifra bildene iallfall) Om jeg er i markedet for bilen eller ikke er da revnende likegyldig, er likefullt i stand til å trekke prisforlangende i tvil. Surfer du kun på Finn.no om du bare skal kjøpe noe? nei akkurat!

På en annen side er det ett interessant aspekt også i og med at E36 Coupe etterhvert vil begynne å stige i pris ettersom den etterhvert inntar klassiker status. Men jeg tror ikke vi er helt der ennå derfor enda en grunn til å stille seg undrende ved denne prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La det nå være opp til selger å bestemme salgsprisen. For din del kan han vel prise den til 150tusen? Og siden du ikke er i markedet for å handle en slik bil så skjønner jeg ikke hvorfor du henger deg opp i prisen...? Selger har skrevet om km-stand og rust og de defektene som er på bilen... Noe mer kan man vel ikke kreve?

Helt enig. Det er opp til selgeren hva han vell ha til pris på bilen. Da er det opp til kjøperen er villig å betale den prisen med feil og mangler. Ser flere biler fra forumet her som solgt for høyere pris hva jeg har fåre stilte meg. Har jeg noen gang kommenterte selgeren? Nei. Pga vist jeg syns prisen er for høy i forhold til bil og tilstand så holder jeg kjæft. Bruk tiden til å leite videre eller finn en annen hobby vist man skal kun kritisere selgeren.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...