Gå til innhold

Den store finn.no tråden.

Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Du mååå slutte å trykke enter når skjermen ikke har mer plass til tekst...er bare å fortsette å skrive så slipper man store bokstaver og punktum i utide... :P

Forrige telefon min som var moooongo!! Fikk

Ny iPhone 5S av dama Idag så det burde hjelpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=52075062&searchclickthrough=true

mener folk om denne bilen? fikk skikkelig lyst på den! men å betale 150 000 for en 323 er drøyt i mine øyner, sjølv om den har utseende (bortsett fra felgene) eg vil ha..

i mine øyner kunne eg betalt ca 120 000.. hva mener dere? :)

Ja enig der! Kul bil til en overkommelig pris... Vet ikke hva di under her tenker med om di mener 60 på En god dag men. Di ser kanskje ikke hva som er gjort... Har tross alt både forskjermer å Bakskjermer, fangere osv. Ser Ikke ut som noe dritt som er jalla sammen :P

Bilmarkedet er vel sånn at man betaler ekstra for å Få ting ferdig bygd. Dere kan jo alltids kjøpe en e46 coupe å bygge den sånn her å

Se hva det koster ferdig ;)

Jeg har hatt Maaaaaaaange biler å også mange E46, jeg syns prisen på den er helt grei :) Er jo ikke billig men er ikke dyrt heller. Markedet er treeeegt om Dagen, Å overfylt av folk som ikke har penger men som drømmer! Så gi han et bud ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=52075062&searchclickthrough=true

mener folk om denne bilen? fikk skikkelig lyst på den! men å betale 150 000 for en 323 er drøyt i mine øyner, sjølv om den har utseende (bortsett fra felgene) eg vil ha..

Denne bilen er det en jeg kjenner fra Fredrikstad som har "bygd" denne. 

den ble importert fra tyskland , med kilometer stand på 80 000.-

Bilen ble sendt bort , kappet ut skjermer og sveiset på nye , av en av de beste karroseri verkstedet i fredrikstad.

Den ble ikke hel lakkert når dette var gjort ,så var litt farge forskjell på den. 

når den ble solgt fra fredrikstad , og videre til neste , så har jeg sent at den også har blitt hel lakkert.

Bilen var bra teknisk og godt tatt vare på, det ser fortsatt ut som den er det :) 

men det er mye penger syns jeg å betale for en 99 modell. jeg vet ikke hvordan det er med å sveise om skjermer, må dette godkjennes? det er værtfall ikke gjort med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bilen til en bekjent av meg, var faktisk nettopp på tur til Nurburgring sammen med denne bilen. Prisen skal jeg ikke uttale meg om da jeg ikke vet hva modifiserte E46 ligger til, men jeg kan si at bilen er sykt gjennomført og strøken. Eieren har vært nøye med bilen og den bærer preg av å være godt vedlikeholdt, ikke er den det jeg vil kalle undomskjørt heller.

Er forøvrig også en helt rå lyd i den, har ikke hørt en M52 maskin med råere lyd før 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja enig der! Kul bil til en overkommelig pris... Vet ikke hva di under her tenker med om di mener 60 på En god dag men. Di ser kanskje ikke hva som er gjort... Har tross alt både forskjermer å Bakskjermer, fangere osv. Ser Ikke ut som noe dritt som er jalla sammen :P

Bilmarkedet er vel sånn at man betaler ekstra for å Få ting ferdig bygd. Dere kan jo alltids kjøpe en e46 coupe å bygge den sånn her å

Se hva det koster ferdig ;)

Jeg har hatt Maaaaaaaange biler å også mange E46, jeg syns prisen på den er helt grei :) Er jo ikke billig men er ikke dyrt heller. Markedet er treeeegt om Dagen, Å overfylt av folk som ikke har penger men som drømmer! Så gi han et bud ;)

Kul bil, helt enig :) Men å doble verdien pga nye skjermer og fangere? Man kan ikke akkurat regne sammen arbeidstimer og lage pris ut fra det.

Få jo strøken 330 for samme pris i bedre stand med mindre km-stand ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Opprett ny...