Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Hvis lommeboken tillater det, ville jeg nok lagt på noen tusenlapper og vurdert denne. Ryddig og fin salgsannonse av en meget oppegående E39 med lav kilometerstand. Jeg vil nesten hevde at det er lenge mellom hver gang det annonseres så ryddige modeller som denne.

Ryddig, men med gjeld. Så på den, fikk desverre ikke prutet. Sannsynligvis på grunn av at heftelsene måtte dekkes. Han tok 70k, da, om noen er interreserte.

Kjøpe min e39 02. 525dat 55k ferdig reg og eu godkjent i 2år og 3 mnd til :)

Har du annonse ute? Hva er km-stand? Bilder? PM? :)

---

Hm, hva med denne? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=52736875

Jeg tenker å ha en bil i to år, for så å kjøpe noe vasst. Så det er ikke krise med liten motor, om bilen er driftsikker.

Endret av awt
Vennligst bruk multisitat neste gang.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddig, men med gjeld. Så på den, fikk desverre ikke prutet. Sannsynligvis på grunn av at heftelsene måtte dekkes. Han tok 70k, da, om noen er interreserte.Har du annonse ute? Hva er km-stand? Bilder? PM? :)

---

Hm, hva med denne? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=52736875

Jeg tenker å ha en bil i to år, for så å kjøpe noe vasst. Så det er ikke krise med liten motor, om bilen er driftsikker.

Som sagt, kjøp heller noe med diesel. Det er omtrent like mye drag i den bensinmotoren der som å kjøre hest og kjerre, og du blir kjempelei fort. Hadde heller gått opp 5-10 lapper og funnet en 320d, med manuell (hvis du er heldig, de fleste er med autolat).
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddig, men med gjeld. Så på den, fikk desverre ikke prutet. Sannsynligvis på grunn av at heftelsene måtte dekkes. Han tok 70k, da, om noen er interreserte.

 

Prisen er jo i utgangspunktet ganske grei, tatt i betraktning hva annet som ligger ute. At det er heftelser på en bil bør heller ikke være problematisk, da man innløser restgjeld sammen. Enkelte selger nok bilen med restgjelden og forventer markedspris i tillegg, men disse kan jo ikke sies å være særlig oppegående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, kjøp heller noe med diesel. Det er omtrent like mye drag i den bensinmotoren der som å kjøre hest og kjerre, og du blir kjempelei fort. Hadde heller gått opp 5-10 lapper og funnet en 320d, med manuell (hvis du er heldig, de fleste er med autolat).

Så var det dette med 5-10tusen ekstra, da. ;) Smertegrensa er jo egentlig 50k.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok! Takk for respons folkens! :)  

 

Skal ut å se på E46n jeg posta nå, da.
Om det er det minste tull med den, så går jeg for rådene deres.

Men det virker jo som om disse bilene selger som hakka møkk nå, uansett. Han hadde blitt ned ringt av folk som kom fra hele verden, sa han.. ;) 

 

Om jeg syns den er for døll, så selger jeg den bare igjen.  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke noe E46 gitt. =; Dere hadde rett, as. Den dro ikke akkurat skinnet av pølsa, for å si det slik... Hva tenkte de på når de slapp den motoren a? 
I tillegg luktet det litt kok, og vannpumpa skranglet litt. Jeg kom med skambud på 45k jeg. Hadde han nesten på gli også, men ble ikke noe av.
 
Så da sier dere jeg bør finne en E39 Diesel assa?  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjørt 316 selv i 1 1/2 år, så det vet jeg ja ;) Jeg personlig vil gjerne ha E46 igjen, touring med diesel og litt motor. Men E39 er fine de også. Fikk min grisebillig etter å ha sett litt på finn og facebook, dukka det opp en her inne, som jeg så på. Fikk den til en billig pris, kun bytta lykter og bakluke, av utgifter. Kjørt et års tid med den, veldig fornøyd i det hele. Følg med både på finn og her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...