Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Tror du bakluka på en E46 sedan produsert i 09.03 som vil si at bilen er en 04 modell går på garanti samt en framskjerm? 

 

For å ikke skjeie ut helt fra topic, så lurer litt på hvorfor f.eks denne holder seg såpass godt i pris.. gjelder alt av coupe E46 forsåvidt.

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=54811943&searchclickthrough=true

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det ikke er gjennomrusting, og er påvirket av (klima,miljø) dårlig rengjøring.. Høl i huet, helt enig men sånn er det  :stupid:

 

Håpløst spør du meg og. Nå er det hvertfall ikke dårlig rengjøring i mitt eie som har forverret dette, det er jeg 100% sikker på :) Men sikkert ytre påvirkninger har nok ikke gjort det bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpløst spør du meg og. Nå er det hvertfall ikke dårlig rengjøring i mitt eie som har forverret dette, det er jeg 100% sikker på :) Men sikkert ytre påvirkninger har nok ikke gjort det bedre. 

Har det akkurat det samme på min e46 så er skikkelig surt :( ytre påvirkninger var ordet jeg prøvde å komme på i stad :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du bakluka på en E46 sedan produsert i 09.03 som vil si at bilen er en 04 modell går på garanti samt en framskjerm? 

 

For å ikke skjeie ut helt fra topic, så lurer litt på hvorfor f.eks denne holder seg såpass godt i pris.. gjelder alt av coupe E46 forsåvidt.

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=54811943&searchclickthrough=true

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du bakluka på en E46 sedan produsert i 09.03 som vil si at bilen er en 04 modell går på garanti samt en framskjerm?

 

 

Litt mye off-topic dette, men 12-års rustgaranti gjelder for biler produsert i 2004, så den gjelder altså ikke tidlige 2004-modeller som den du nevner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper de holde seg høyt, så jeg får litt får mk1'n min  O:)

 

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=54554296&searchclickthrough=true

 

Er ikke dette veldig mye bil for pengene egentlig?

 

Kunne godt tenkt meg vertfall. Er vell priset såpass pent da folk er livredde for å fylle litt bensin. Det samme som min 540i lider av :P

 

Hadde vertfall vært en fin oppgradering fra min vertfall syns jeg, synd økonomien ikke er med for tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mnja, bilen er gammel, og de har ikke helt den samme "statusen" som e39 540i har. Selv om det er på langt nær samme motor og effekt vil jeg påstå at det beste sammenligningsgrunnlaget er 535d, og der får man gjerne en nyere bil for samme pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mnja, bilen er gammel, og de har ikke helt den samme "statusen" som e39 540i har. Selv om det er på langt nær samme motor og effekt vil jeg påstå at det beste sammenligningsgrunnlaget er 535d, og der får man gjerne en nyere bil for samme pris.

Både og, man har ikke kjangs å få lci 535D får den prisen i Norge vertfall. Så da blir det gammel bil.

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=54736269&searchclickthrough=true

 

Dette er vell nærmeste som er for salg pr.dags dato. Ikke msport bil da. Men de andre er gått for langt eller for dyre.

 

Har kjørt 2 forskjellige 535D, går jo godt. Men kan ikke sammenlignes med en større V8 bensin i kjørefølelse og respons. Men selvfølgelig, de vil være mye billigere å kjøre, så lenge ikke turboer, høytrykks-pumpe eller noe slikt gøy ryker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider


n62 engines are loaded with issues: valley coolant tube failure, chain guides becoming brittle and failing, coolant cross over between trans and engine leaking, valve guides/seals failing (at low 120K miles), oil leaks at the alternator bracket and valve covers, hydro locking on oil when attempting to start or run when it is very cold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både og, man har ikke kjangs å få lci 535D får den prisen i Norge vertfall. Så da blir det gammel bil.

 

Jo, men sjeldent. Ca 2 mnd tilbake så jeg en 2008/9 535D original Msport gå for ca 280.000,- 

Endret av UFC
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...