Gå til innhold

Den store finn.no tråden.

Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg syntes ikke det er billig. Bilen mangler jo bokstavelig talt ekstrautstyr..

Enig at den spartansk utstyrt, men den ligger jo 150 000 under neste 535i på Finn.no, og dette gjør den i det minste oppnåelig for en god del flere, samt at det er ikke alle som trenger så mye utstyr utover det som er på den.. Det er ihvertfall "mye" bil for pengene, kontra en del annet. Bilen er jo for ny å regne med tanke på km-stand i det minste.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har vel ligget til salgs i ett år nå, hos diverese forhandlere og privat personer. Har vært helt nede i 599 000,- hos en privatperson for ett halvt år siden eller noe...

Mangler det meste av utstyr, priset tett på 100 000,- for høyt synes jeg :? Prisene på 535I er kunstig høye i Norge, dette skyldes at de få eksemplarene som ligger ute er full loaded og gått lite. Sier jeg jo selv at prisen er for høy når den ennå ikke er solgt :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes 150.000kr i prisdifferanse er lite når man prater om bil i denne prisklassen. Det betyr ikke noe om bilen koster 630.000kr eller 780.000kr. Jeg ville heller hatt en megautstyrt 520d enn denne bilen. Når det er sagt så koster jo godt utstyrte 530d det samme som denne 535i'en. Eller for den saks skyld, F01 730d..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...