Dal-z Skrevet Januar 7, 2016 Share Skrevet Januar 7, 2016 http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=68675512&model=1.749.2133&model=1.749.893&make=0.749&ref=fas Drømmebilen min, uten tvil. Noen som prøver å tjene noen kroner. lå for salg for knappe 400 for kort tid siden om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 7, 2016 Share Skrevet Januar 7, 2016 Utrolig strøken, da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Januar 7, 2016 Share Skrevet Januar 7, 2016 Uten tvil! Ligger tråd her på forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 7, 2016 Share Skrevet Januar 7, 2016 Jævlig surt for den som skulle kjøpe den at forhandleren har lagt på 100k uten å gjøre stort annet enn å ta nye bilder og kopiert teksten fra forrige annonse. Jo, dikte opp noen hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 7, 2016 Share Skrevet Januar 7, 2016 Uten tvil! Ligger tråd her på forumet. Har du link til den tråden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Januar 7, 2016 Share Skrevet Januar 7, 2016 http://bimmers.no/topic/758486-min-2003-e46-m3/ Here you go! Torek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Januar 7, 2016 Share Skrevet Januar 7, 2016 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=59721427Har vel vært til salgs i fleire år nå? Syns ikkje den såg så bra ut utvendig heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 9, 2016 Share Skrevet Januar 9, 2016 pen bil! http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=68453840&engine_fuel=0%2F2&sales_form=1&model=1.749.2132&make=0.749&ref=fas men skiltet skal ikke være der! også må det da gå ann og støvsuge/vaske bilen inveidig før man tar bilder?! oO >.< Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 9, 2016 Share Skrevet Januar 9, 2016 98% rustfri høres nesten litt skummelt ut. Hvis det menes 2 vektprosent rust blir det fort veldig mange kilo med en bil som veier 1,5 tonn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
And-reas Skrevet Januar 9, 2016 Share Skrevet Januar 9, 2016 100 prosent rustfri er også på kanten. Mener nå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 9, 2016 Share Skrevet Januar 9, 2016 Det er jeg enig i, derfor er det etter min mening like greit å ikke bruke prosent i det hele tatt. Torek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 9, 2016 Share Skrevet Januar 9, 2016 98% rustfri høres nesten litt skummelt ut. Hvis det menes 2 vektprosent rust blir det fort veldig mange kilo med en bil som veier 1,5 tonn! sant det 100 prosent rustfri er også på kanten. Mener nå jeg. Det er jeg enig i, derfor er det etter min mening like greit å ikke bruke prosent i det hele tatt. er vel kanskje bedre og bare skrive at det bare er lit rust på bakluka? eller dør eller hvor faen det skal være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 9, 2016 Share Skrevet Januar 9, 2016 Jeg ville helt klart foretrukket at eieren oppgir alle stedene han eller hun selv har funnet rust. Alt trenger ikke stå i annonsen, men kan oppgis over telefon eller ved visning. Da kan man selv avgjøre alvorlighetsgraden. Rust har dessverre en lei tendens til å angripe mye mer enn man først ser, så en liten flekk kan innebære en omfattende jobb for å få det fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Januar 9, 2016 Share Skrevet Januar 9, 2016 Teit plassering av skilt ja Kompis av meg hadde den bilen får ca 2 år siden, var dønn strøken og i bra stand da vertfall Var original fanger på den da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 9, 2016 Share Skrevet Januar 9, 2016 skjønner ikke at folk syns det er pent det ser jo helt jævlig ut!!! >.< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå