Gå til innhold

Den store finn.no tråden.

Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Nå, Gabz skrev:

Rå bil her, så strøken ut og:

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=70690176

"Kanskje eneste diesel E30 i Norge?"

Hehe, har ikke fått med seg så mye da :P

Nå, Gabz skrev:

Nesten dobbelte av hva den burde ligge til :P

Haha jepp. Var fin da, og 523i manuell. :) Lav kilometerstand også.

Igjen, synd jeg ikke får ha 2 biler :lol: Den hadde sett bra ut med senk og litt slik :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gabz skrev:

Nesten dobbelte av hva den burde ligge til :P

Har det slått deg at man får hva man betaler for? Du kjøper drittbil på drittbil i vrakpantracing-klassen, og klager i etterkant så det holder før du selger med massivt tap. Det er faktisk forskjell på bilen du linker til og en ungdomskjørt, tilbakeskrudd 520ia med manglende eu-kontroll. Istedenfor å spare seg til fant og kjøpe det verste skiten med dertil påkost kan man kjøpe en ok bil i mellomsjiktet prismessig og ha et mer normalt bilhold over lengre tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke dum, så skjønner fint det, ja. Om du synes en pre-face 523i er verdt 65.000 kroner bare fordi den har gått ganske lite og er velholdt, så skal du få lov til det. Men jeg synes det var veldig dyrt, og det var eneste jeg ville fram til. Og da snakker jeg om hvordan markedet er nå. Vet ikke hva det har å gjøre med hva slags biler jeg kjøper?

Endret av Gabz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Werther skrev:

Har det slått deg at man får hva man betaler for? Du kjøper drittbil på drittbil i vrakpantracing-klassen, og klager i etterkant så det holder før du selger med massivt tap. Det er faktisk forskjell på bilen du linker til og en ungdomskjørt, tilbakeskrudd 520ia med manglende eu-kontroll. Istedenfor å spare seg til fant og kjøpe det verste skiten med dertil påkost kan man kjøpe en ok bil i mellomsjiktet prismessig og ha et mer normalt bilhold over lengre tid.

Spør du meg, så vil jeg si at 30-45k kanskje hadde vært en mer realistisk pris. Hadde det vært en 525i (facelift), så kanskje 60k hadde vært en akseptabel pris.. Den har jo ikke så ekstremt mye utstyr såvidt jeg kan se.

Er da fortsatt en grei pris med tanke på at mye av nåtidens E39 knapt går for 20k.

Ser ikke helt poenget i å gå til angrep på Gabz, egentlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   2 medlemmer

• Opprett ny...