Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Tenkte først "stakkars Skyline!" Så så jeg prisen og tenkte "sikkert uten motor". Også viser det seg at man får med masse universale og nye snadderdeler med i prisen!

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=43884477

 

Går kanskje ann for noen å tjene bittelitt penger her? Vet ikke jeg, men interessant annonse.

Er det originale BBS LM jeg ser? :shock: Eller finnes det kopifelger det er støpt inn BBS-logoen i senteret på?

 

Jeg har ikke peiling på priser på sånn der japan, men GTR V-spec er vel "the bee's knees" når det kommer til Skyline? Og Skyline er tøft uansett. Bare synd de har rattet på feil side, og ikke kan registreres i Norge lengre. (Hvis det ikke har kommet endringer på det siste punktet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=34102220

 

Har de røyka noe sterkt når de la ut denne annonsen? Hvem i alle dager kjøper en Opel GT som det ikke går an å registrere. 

"Må kjøres på prøveskilt" Høres jo helt latterlig ut - er jo ikke lovlig heller. 

 

Bilen KAN registreres...Men siden dette er en ny ubrukt bil vil avgiftene være lik en helt ny bil, selv om man får noe bruksfradrag siden den er en 2007 model...Det vil altså koste nærmere 500tusen i avgifter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E34 alpina har vel ikke høyttalere i nakkeputen? :P

Cocaine white..haha :P Men legg merke til girspaken og de gullbelagte detaljene..Dette er originalt levert fra fabrikk...

For alt jeg vet kunne det ha vært option fra alpina, den ørnen var meget pimp! :P

sent from my microwave using tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Sinnssyk rå denne ass. Skulle lett cruiset rundt i Oslo med denne om den ble strøken igjen. De recaro stolene ble brukt av flere tunere/Bilprodusenter på 80/90 tallet, er ganske sikker på at det høyttaler greiene er noe Lorinzer har lagd og ikke Recaro.

 

Edit: Blaupunkt som lagde de hodestøttene der, leste jeg på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   2 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...