Gå til innhold

Sorte felger

Telcontar
 Share

Anbefalte innlegg

Ser mange som har sorte felger for tiden, jeg ser ikke helt vitsen. Kanskje det funker på en sort bil som kjører black look på hele bilen, som en viss en E60 her på forumet.

Hele designet på felgen blir jo borte, og hjulbuen ser ut som et sort hull på avstand. 

Mulig det er bare meg, men måtte bare lufte min frustrasjon mot denne trenden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ikke super glad i svarte felger jeg heller på mye annet en hellsvart bil hvor alt er svart.

men naboen har ( et godt eksempel)

en hvit bil med svarte lister rundt vinduet og svarte ruter rundt om og svarte felger, ser veldig bra ut, å vinterfelga som vel og merke er noe mindre er std alu "sølv" å det ser helt dust ut i forhold til de svarte felga.

så er mange biler som kler svarte felger, spesielt om det da går igjen med svarte detaljer som lister og fangere osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke sånn at jeg er imot sorte felger, mange biler som ser veldig bra ut med dette. Det jeg i hovedsak tenker på er at det er mange helt trauste standard biler som kjører rundt med sorte felger, fordi de tror det er kult (Typisk standard Outlander elller lignende).

E60'en til Walkabout er vel den beste 'black look' bilen jeg har sett så langt :smile:

http://bimmers.no/topic/716190-bmw-e60-m-sport-knallgule-t%C3%A5kelys-spacere-m-grill-s-11/page-4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...