Telcontar Skrevet September 4, 2014 Share Skrevet September 4, 2014 Ser mange som har sorte felger for tiden, jeg ser ikke helt vitsen. Kanskje det funker på en sort bil som kjører black look på hele bilen, som en viss en E60 her på forumet. Hele designet på felgen blir jo borte, og hjulbuen ser ut som et sort hull på avstand. Mulig det er bare meg, men måtte bare lufte min frustrasjon mot denne trenden. HPVL, StigJ, Torolav933 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 4, 2014 Share Skrevet September 4, 2014 Er nok ikke bare deg nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet September 4, 2014 Share Skrevet September 4, 2014 I noen tilfeller kam det være tøft med Svarte felger, men som oftest mye penere med andre farger, sølv osv det et min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet September 8, 2014 Share Skrevet September 8, 2014 jeg er ikke super glad i svarte felger jeg heller på mye annet en hellsvart bil hvor alt er svart. men naboen har ( et godt eksempel) en hvit bil med svarte lister rundt vinduet og svarte ruter rundt om og svarte felger, ser veldig bra ut, å vinterfelga som vel og merke er noe mindre er std alu "sølv" å det ser helt dust ut i forhold til de svarte felga. så er mange biler som kler svarte felger, spesielt om det da går igjen med svarte detaljer som lister og fangere osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 Synes det fungerer jeg! flobben reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet September 13, 2014 Share Skrevet September 13, 2014 Enig, ser som oftest ut som dem kjører på store stålfelger.. Men det KAN se bra ut, men etter min mening er det svært sjelden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet September 16, 2014 Share Skrevet September 16, 2014 Hva er så galt med sorte felger? Er det ikke kjedelig om alle er like ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet September 16, 2014 Share Skrevet September 16, 2014 Jo, men på samme måte som du sier at det er kjedelig om alle er like, så har ikke alle samme smak.. Jeg syns det ser ut som stålfelger på litt avstand.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 16, 2014 Share Skrevet September 16, 2014 Litt enig. Skjeldent svarte felger funker syns jeg. Tenker bare stål med en gang. Noen biler kler svarte. Men de er det langt mellom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mogster Skrevet September 16, 2014 Share Skrevet September 16, 2014 Helt enig. Det er en trend nå og vil nok ikke være like populært om noen år. For noen år siden var det utenkelig med sorte felger. Dette går i perioder. Når biler med sorte felger kjører ser det ut som stålfelger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet September 18, 2014 Forfatter Share Skrevet September 18, 2014 Er ikke sånn at jeg er imot sorte felger, mange biler som ser veldig bra ut med dette. Det jeg i hovedsak tenker på er at det er mange helt trauste standard biler som kjører rundt med sorte felger, fordi de tror det er kult (Typisk standard Outlander elller lignende). E60'en til Walkabout er vel den beste 'black look' bilen jeg har sett så langt http://bimmers.no/topic/716190-bmw-e60-m-sport-knallgule-t%C3%A5kelys-spacere-m-grill-s-11/page-4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå