Haukefer Skrevet September 4, 2014 Share Skrevet September 4, 2014 Hei! Tenkte jeg sku teste Sonax sin felgrens, dette er samme som BMW selv selger. Kjøpte en flaske igår for 99kr på Clas Olson. Før vask : Produkt sprayet på Resultat etter 10 min med venting og en runde med felgbørste Synst det var vell verdt de 99kronene -Roger- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet September 4, 2014 Share Skrevet September 4, 2014 Har du prøvd den i forhold til for eksempel iron-x? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet September 4, 2014 Forfatter Share Skrevet September 4, 2014 Nei, burde kanskje hatt noe å sammenligne med.. Men ble alikevell overasket over dette produktet. Fint å få kjøpt over disk også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet September 4, 2014 Share Skrevet September 4, 2014 sonax sin felgrens er veldig bra i forhold til kroner vertfall. jeg har prøvd flere av de dyrere merkenene som autoglym og mequiars, å de er vertfall ikke noe bedre en sonax sin. turtle wax å har jo faktisk en veldig lik felgrens som ser lik ut på farge og lukt (så er nok samme dritten, hehe) Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard welle Skrevet September 4, 2014 Share Skrevet September 4, 2014 sonax sin felgrens er veldig bra i forhold til kroner vertfall. jeg har prøvd flere av de dyrere merkenene som autoglym og mequiars, å de er vertfall ikke noe bedre en sonax sin. turtle wax å har jo faktisk en veldig lik felgrens som ser lik ut på farge og lukt (så er nok samme dritten, hehe) Fortsatt ingenting som slår P21S og Rim7 syntes jeg, men er jo en annen pris også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet September 4, 2014 Forfatter Share Skrevet September 4, 2014 Får vell teste dei og, men greit å ha eit alternativ som du får kjøpt i butikk også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet September 4, 2014 Share Skrevet September 4, 2014 Jeg gikk nylig over til p12s felgrens, og jeg har ikke angret! Har ingen før bilder delvis fordi jeg ikke trodde at det kunne slå sonax, og delvis fordi jeg glemte det . Resultatet ble ihvertfall veldig imponerende. På bilder under hadde ikke felgen blitt renset på nesten 3 uker, og felgen fikk kun én runde med p12s. Ventet et par min og spylte av, og dette ble resultatet ^ brukte forresten ingen børster osv, kun spyling med høyttrykkspyler ^ Tok selvfølgelig en liten runde med børste helt til slutt for å få vekk de verste bitene i eikene , men på bildet har jeg kun sprayet på og spylt etterpå Bilder fra en annen vaskerunde. Igjen: Felgen ble ikke vasket på ca 2 uker før den fikk én runde med p12s . Synes produktet gjør en god jobb. Jeg synes p12s slår Sonax felgrens bortsett på pris <-- Keep in mind at jeg har brukt sonax felgrens i 2 år snart, så jeg har lang erfaring med sonax . Anbefaler å teste ut p12s, selv om det er litt dyrere . Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet September 5, 2014 Share Skrevet September 5, 2014 Iron x! Felgene har vel aldri vært så skitten før, så tenkte jeg skulle ta noen bilder med iron x og ligge inn her Etter å latt det stå i ca 1 min, tok jeg en runde med en malerkost. Og så spyle av med hageslange! Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet September 5, 2014 Forfatter Share Skrevet September 5, 2014 Vidundermiddel det der.. Får bestille meg ei sånn flaske -Roger- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet September 5, 2014 Share Skrevet September 5, 2014 Stemmer det at man kan bruke iron x på andre overflater enn bare felger? Har aldri prøvd ironx før, men etter å ha sett bildene over får jeg kjempe lyst ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 5, 2014 Share Skrevet September 5, 2014 Iron x er ikke en felgrens, men den fjerner jernpartikler. Og den er rimelig dyr i forhold til P21S, men iron x kan også brukes på lakk. Anbefales å bruke den i ny og ne om man har hvit bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet September 5, 2014 Share Skrevet September 5, 2014 ahj, vet du om Bilt-Hamber sin Korrosol lukter mindre jævlig enn Iron-x? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 5, 2014 Share Skrevet September 5, 2014 ahj, vet du om Bilt-Hamber sin Korrosol lukter mindre jævlig enn Iron-x? Tror den lukter mindre vondt. Men fortsatt stramt har jeg hørt, jeg har ikke prøvd den. Men skal være like bra som iron x. Nå har jo iron x kommet med ny og forbedre sitron lukt, jeg har ikke prøvd den så kan ikke si om den er like ille som den gamle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 5, 2014 Share Skrevet September 5, 2014 Stemmer det at man kan bruke iron x på andre overflater enn bare felger? Har aldri prøvd ironx før, men etter å ha sett bildene over får jeg kjempe lyst ! Ja, jeg bruker det på hele bilen etter vinteren. Det bare løser opp metallrester og saltklin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet September 6, 2014 Share Skrevet September 6, 2014 Iron x! Felgene har vel aldri vært så skitten før, så tenkte jeg skulle ta noen bilder med iron x og ligge inn her Etter å latt det stå i ca 1 min, tok jeg en runde med en malerkost. Og så spyle av med hageslange! Iron X er ingen felgrens, slik som poengtert over her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå