TommyFF Skrevet September 6, 2014 Skrevet September 6, 2014 Anbefaler dere å teste ut Wurth sin felgrens.jeg har testet alle nevnte og synes Wurth gjør jobben like bra som de dyreste. Jeg kjøper 5L dunk, og heller over på pumpeflaske,men den kommer også i vanlig spray form. Brukt den siste året nå, og kommer absolutt til å fortsette -Roger- reagerte på dette 1
-Roger- Skrevet September 7, 2014 Skrevet September 7, 2014 Crzywiz: Det kan så godt hende, men uansett om den så hadde vært navngitt leskedrikk så er den etter min erfaring bedre enn alle felgrenser jeg har prøvd til å vaske felger med Har en flaske med Wurth sin felgrens! Den er også god Synes likevel ikke den når helt opp til Iron X.. Men Iron X er vel noe dyrere tror jeg. Haukefer reagerte på dette 1
Alpejohn Skrevet September 7, 2014 Skrevet September 7, 2014 Bruker P21S jeg også, fungerer supert. Har også Iron-X i sortimentet, men brukes ikke ofte, et par ganger om vinteren med tanke på piggdekk støv osv. Jeg har bremseklosser uten metallpartikler så får ikke så mye metallstøv derfra heller. Kjøpte 5l med P21s fra tyskland, kosta vel ca 350-400 kr, i norge koster jo 5l nesten 700,-.Men jeg har også brukt utblanda Surfex, funker fint det også. Felgene mine er som regel ikke så veldig skitne for hver gang.Prøvde P21s på dama sine felger som ikke hadde vært vaska på lenge, ble reine og fine. -Roger- reagerte på dette 1
CrZyWiz Skrevet September 9, 2014 Skrevet September 9, 2014 Crzywiz: Det kan så godt hende, men uansett om den så hadde vært navngitt leskedrikk så er den etter min erfaring bedre enn alle felgrenser jeg har prøvd til å vaske felger med Har en flaske med Wurth sin felgrens! Den er også god Synes likevel ikke den når helt opp til Iron X.. Men Iron X er vel noe dyrere tror jeg. Ja du kan sikkert få god effekt av syre også! Poenget er at til dagligvasken er det greit med noe som er beregnet til formålet.
-Roger- Skrevet September 9, 2014 Skrevet September 9, 2014 Ja du kan sikkert få god effekt av syre også! Poenget er at til dagligvasken er det greit med noe som er beregnet til formålet. Jo, selvfølgelig.. Jeg bruker ikke Iron X hver gang jeg vasker heller. Men du ser nå selv på bildet hvor skitne felgene mine var nå, og siden han la ut et vaskebilde av Sonax, så tenkte jeg at jeg kunne gjøre det samme med Iron X... Selv om det ikke heter felgrens. Men det er faktisk et produkt som er beregnet til å bruke på felger..
ahj Skrevet September 10, 2014 Skrevet September 10, 2014 Jo, selvfølgelig.. Jeg bruker ikke Iron X hver gang jeg vasker heller. Men du ser nå selv på bildet hvor skitne felgene mine var nå, og siden han la ut et vaskebilde av Sonax, så tenkte jeg at jeg kunne gjøre det samme med Iron X... Selv om det ikke heter felgrens. Men det er faktisk et produkt som er beregnet til å bruke på felger.. bilde (1).JPG Selvfølgelig fungerer det på felger også, siden noen bremser har jern i seg. Men på blier med karbonceramiske bremser osv vil Iron x ikke fungere og den er ikke noe god på trafikkfilm slik som felgrens er.
-Roger- Skrevet September 10, 2014 Skrevet September 10, 2014 Stemmer helt sikkert! Det visste jeg ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå