BMWE39turbo Skrevet Oktober 24, 2015 Share Skrevet Oktober 24, 2015 Hos meg vart det noe hardere, men ikke sånn krise, er jo også bagasjerommet så er ikke så "nøyen" på det der, men resultatet er absolutt levbart. Mye bedre enn det gråtriste greiene som står i orginalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet Oktober 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2015 Blir det ikkje veldig stivt når bengaen tørka? ble småstivt hos meg også, men ikke så ille at det ikke går ann å leve med det, er jo kun selve dørkmatta som er i bevegelse når man skal hente reservehjulet! resten står jo iro, mao såer det ikke så nøye om det ble stivt eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet Oktober 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2015 Hos meg vart det noe hardere, men ikke sånn krise, er jo også bagasjerommet så er ikke så "nøyen" på det der, men resultatet er absolutt levbart. Mye bedre enn det gråtriste greiene som står i orginalt. copy what he said Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 24, 2015 Share Skrevet Oktober 24, 2015 hmmm matt benga faktisk! så jo ut som at det funka jævlig bra! og kosta vel ikke all verden? litt tid tar det jo men så absolutt verdt det! thomaleo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet Oktober 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2015 hmmm matt benga faktisk! så jo ut som at det funka jævlig bra! og kosta vel ikke all verden? litt tid tar det jo men så absolutt verdt det! funket utrolig godt ble ca 800 kr for bengaen, 4 x+0.75L arbeidstid var vel ca 4 timer inkludert å demontere ifra bilen men har ikke bestemt meg på hvordan jeg skal gjøre det med verktøysettet Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
santho96 Skrevet Oktober 25, 2015 Share Skrevet Oktober 25, 2015 Ble utrolig bra! Nesten så det frister å gjør det på min også! Det grå stoffet har plaget meg siden bilen ble kjøpt! thomaleo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet Oktober 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2015 Ble utrolig bra! Nesten så det frister å gjør det på min også! Det grå stoffet har plaget meg siden bilen ble kjøpt! fornøyd med resultatet selv! full forståelse for den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Lusk Skrevet Oktober 25, 2015 Share Skrevet Oktober 25, 2015 Bengalakk til å farge stoff? Nå har jeg hørt det, også. En egen tråd her på bimmers viser hvordan det kan gjøres med egnet fargestoff. Et søk på google viser mange muligheter, blant annet med Dupli-Color. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet Oktober 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2015 Bengalakk til å farge stoff? Nå har jeg hørt det, også. En egen tråd her på bimmers viser hvordan det kan gjøres med egnet fargestoff. Et søk på google viser mange muligheter, blant annet med Dupli-Color. funka som bare juling med benga klarte ikke finne noen tråder på det og da er det tydeligvis jeg som er alt for dårlig til engelsk og til å bruke søkemotoren tok da en sjangse, og jeg vil kalle det en skivetreff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Desember 18, 2015 Share Skrevet Desember 18, 2015 Flott bil som blir tatt godt vare på! Spent på å se felgene på bilen. thomaleo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet Desember 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2015 (endret) liten romjulsupdate! var en tur hos m3n nå og monterte inn litt av den svarte bagasjeromsbekledninga har ikke bestemt meg for hva jeg skal gjøre med verktøykassa, men noe må gjøres det er helt sikkert har fått tak i nye skilter pga: ny eksosmanifold, dyreste så langt som er fått tak i til bilen og nye matter til bilen, som såg veeeldig grå ut(EKSTRA mye på bilde), men er orginale matter i svart så har også bestilt slepering til nye rattet ny spylerveskepumpe nye spylerdyser på panseret og felgmerker til reservehjulet alt som er mulig å få tak i orginalt blir bestilt orginalt oog noe tøft i fronten til en pris av 2000, noen kan vel kansje klare og gjette denne, gir jeg ut teaser blir den tatt med en gang!! Endret Desember 27, 2015 av thomaleo bimmerR reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Desember 27, 2015 Share Skrevet Desember 27, 2015 Godt du går for bare orginale deler! er vell ikke karbonleppe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 27, 2015 Share Skrevet Desember 27, 2015 hvordan grenrør er det siden de var så dyre? thomaleo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet Desember 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2015 hvordan grenrør er det siden de var så dyre? orginalt bmw !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 27, 2015 Share Skrevet Desember 27, 2015 hvorfor ikke gå for noe grommere? eller skal alt være orginalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå