thomaleo Skrevet Mai 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2015 noen som har problemer med at sin e36 tapper seg for strøm iløpet av 2-3 dager?, har en ekkel mistanke om at det er alarmen som trekker mye strøm her. batteriet er testet og det er OK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mai 8, 2015 Share Skrevet Mai 8, 2015 Min og trekker strøm, men tar mer 6-7 dager men har ikke fått tid til å sjekke det! Alarm i min og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet Mai 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2015 si ifra om du finner ut hva som er feil! Min og trekker strøm, men tar mer 6-7 dager men har ikke fått tid til å sjekke det! Alarm i min og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropedal Skrevet Mai 9, 2015 Share Skrevet Mai 9, 2015 det er ett lys som signaliserer at alarmen er aktiv eller at bilen er låst, blinker hos meg etter jeg har låst bilen! Åjaa, naturligvis! thomaleo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet Mai 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2015 en liten photoshot! trollstigen en tur sammens med 2 kompiser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Mai 18, 2015 Share Skrevet Mai 18, 2015 Fargen på bilen passa så godt til naturen thomaleo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 18, 2015 Share Skrevet Mai 18, 2015 Flott originalbil dette her, flotte bilder også hvis vi ser bort ifra bilene til kameratene dine E36 som dette vokser virkelig i mine øyne, som nevnt i en annen tråd så er dette blivende klassikere thomaleo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet Mai 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2015 (endret) var en snartur til krsund i går å hilste på en hyggelig bmw eier der ute og handla en godsak ikke orginal, men virker som den er solid bare å få til lakkering, noen som har tips til å feste denne til bilen? Endret Mai 23, 2015 av thomaleo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F.Krokrud Skrevet Mai 25, 2015 Share Skrevet Mai 25, 2015 Rå bil! Misunnelig til tusen på motoren, den hadde passa fin i min thomaleo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet Mai 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2015 Rå bil! Misunnelig til tusen på motoren, den hadde passa fin i min vil helst beholde motoren min selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet Mai 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2015 lekte meg litt med photshop (nybegynner til tusen) orginalbilde vs photshop har også bestilt olje til motor girkasse og diff + alle servoslanger med beholder, tempsensor til kjørecomputer og bagasjeromsbryter har funnet synderen til tapping av strøm (ihvertfall en stor del av det) lyset i bagasjerommet sto på konstant, merka det når jeg var i krsund å henta spoileren viste seg å være bryteren som fusker. BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 25, 2015 Share Skrevet Mai 25, 2015 Du skal ikke skaffe den "mellomklossen" til spoileren da? Det ser enda bedre ut med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet Mai 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2015 Du skal ikke skaffe den "mellomklossen" til spoileren da? Det ser enda bedre ut med den Har vært inne på tanken,men det koster mer enn det smaker, får heller ta det senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamthomas Skrevet Mai 26, 2015 Share Skrevet Mai 26, 2015 Rå bil! ser bra ut med eller uten den mellomklossen er opp til deg, er jo din bil thomaleo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet Mai 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2015 Rå bil! ser bra ut med eller uten den mellomklossen er opp til deg, er jo din bil blir uten mellomklossen til jeg får smaken av å prøve noe nytt time will show Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå