Jan Christian Huus Skrevet September 10, 2014 Skrevet September 10, 2014 Har i lengre tid letet etter deksler til bruk der sideblinkerne skal være på F10/F11.F10/F11 er fom 2014 levert med blinklys i speil, men det er frest ut hull til sideblinkerne i skjermene også. Disse er blindet med ett kromdeksel. Ikke mye fint på en shadowline Har leitet over alt og skulle tro at jeg ikke er den eneste som ikke vil ha det slik (BMW leverer denne kun i krom). Har vurdert å lakke denne, men burde være lettere å bare bestille noen enkelt i plast, gjerne med riller slik at dette ser ut som luftriller som på M5, bare mindre.Noen som vet noe eller er flinkere enn meg til å søke... Har googlet en hel masse og bladd igjennom hele ebaykatalogen to ganger....
Jan Christian Huus Skrevet September 10, 2014 Forfatter Skrevet September 10, 2014 Det skrev jeg i innlegget, men ville helst unngå det....
Otis Skrevet September 10, 2014 Skrevet September 10, 2014 Beklager. Fins det ikke andre deksel enda så kommer det nok. Om du ikke vil støpe selv da.
PenguiN- Skrevet September 11, 2014 Skrevet September 11, 2014 foliere koster jo sikkert ikke mer enn 100-200,- ? men må bli svart blank da...
JE Motorsport Skrevet September 11, 2014 Skrevet September 11, 2014 De selges i USA;-) Sent from my iPhone using Tapatalk
steinarn Skrevet September 14, 2014 Skrevet September 14, 2014 Sånn,eller er det markeringslys US?? http://ind-distribution.com/ind/brands/ind/ind-painted-f10-5-series-lci-side-marker
Jan Christian Huus Skrevet September 14, 2014 Forfatter Skrevet September 14, 2014 De selges i USA;-) Sent from my iPhone using Tapatalk Har du link?
Jan Christian Huus Skrevet September 14, 2014 Forfatter Skrevet September 14, 2014 Sånn,eller er det markeringslys US?? http://ind-distribution.com/ind/brands/ind/ind-painted-f10-5-series-lci-side-marker Heia Ingen av delene. Der det tidligere er sideblinklys er det i dag kun ett deksel da sideblinklysene er montert i sidespeilene. Vet ikke om dette er grunnet at det er produsert en mange forskjermer som er frest ut til sideblinklyd og de derfor velger å fortsette med disse og bare blinde hullet til blinklysene. Problemet er at det ikke er mye fint med crom-deksel på shadowline... Jeg ønsker i utgangspunktet noe svart (høyglans eller matt) som dekker dette hullet og gjerne med "riller" som på M5.
Jan Christian Huus Skrevet September 14, 2014 Forfatter Skrevet September 14, 2014 Er enig at foliering kan bli bra. Noe jeg ikke har peiling på selv, men skal nok få lurt noen til dette.... Og ja, høyglans/blank...Har fått time til senking av bilen den 29 denne mnd, og etter det blir det nok ett bilde eller to av bilen her på forumet.
steinarn Skrevet September 14, 2014 Skrevet September 14, 2014 Er nok dette som er det nærmeste en kommer riktige deksler,finner ikke noe anna.Ser ut som amerikanerne har kosta på seg markeringslys der blinklysa var før på faceliften. Gå for foliering Jan Christian Huus reagerte på dette 1
awt Skrevet September 14, 2014 Skrevet September 14, 2014 Den som linkes til her fra IND må da vel passe? Markeringslysene er på selve frontfangeren, og har en helt annen fasong. Jan Christian Huus reagerte på dette 1
ArildJr Skrevet September 15, 2014 Skrevet September 15, 2014 De som driver med soting av ruter osv driver ofte med folie.. Koster max 2-300 å fikse.. Har gode alternativer i stavanger om du bor her Jan Christian Huus reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå