Gå til innhold

Min F10 550ix , Selges


bmwZ
 Share

Anbefalte innlegg

Har lenge gått å ventet på noen logoer jeg bestillte på mål, endelig dukket dem opp.

 

Som mange vet så har M5 skjermene utlufting der det sitter M5 logoer. Men da jeg har 550i med M5 skjermer, passer ikke M5 logoer like godt ;-)

 

Så disse ble tatt av ganske rett etter at skjermene ble montert.

 

Tanken var hele tiden å designe noen egne, så dette er resutatet: Hva syntes dere? De er penere i virkeligheten :grin:

 

post-54551-0-21486300-1417818132_thumb.j

 

post-54551-0-63500900-1417867140_thumb.j

 

 

Endret av bmwZ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fine tilbakemeldinger. Ja, om den ikke er for stor Wicky, så har den feil vinkel. Men det var ett kompromiss jeg måtte gjøre for at M stripene skulle ha riktig vinkel:)

post-54551-0-88993100-1418026136_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig....Min mening...De merkene så jalla ut. Sånn "jeg kjøpte de på biltema"...På en ellers JÆKLA rå bil så blei de merkene veldig....malplassert... Kanskje de ser bedre ut om man får ett bedre bilde av hele bilen fra siden? I dont know...Synes de var rare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pottene er heller ikke originale, men de kler bilen og flyter med linjene...Den Xen var rett og slett feil...både farge, vinkel og størrelse... Kanskje om de to øvre strekene var lavere?

 

 

La meg si det slik---Hadde en annen bruker her på forumet laget dem så hadde jeg aldri kommentert dem. Men jeg har sett hva du kan klare (dine forrige biler). og jeg vet du kunne fått det til bedre as....Bare husk detaljer som frontlykter på CLS....og fargekomboen på calipperne...Eller felgoppsett og blankheten på z4en...

Endret av Wicky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig....Min mening...De merkene så jalla ut. Sånn "jeg kjøpte de på biltema"...På en ellers JÆKLA rå bil så blei de merkene veldig....malplassert... Kanskje de ser bedre ut om man får ett bedre bilde av hele bilen fra siden? I dont know...Synes de var rare...

Når det gjelder kvaliteten på merkene, så er jo de av samme type BMW bruker, litt vanskelig å gjøre det mer originalt enn det.

Men bra du gir din mening på dem. Ser kanskje selv at Xen burde vært noe mindre...

På dette bildet av E92 M3, så ser man at det er denne typen "domed stickers som er brukt"

2008-bmw-m3-coupe-fender_zpsfc4cd21a.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pottene er heller ikke originale, men de kler bilen og flyter med linjene...Den Xen var rett og slett feil...både farge, vinkel og størrelse... Kanskje om de to øvre strekene var lavere?

 

 

La meg si det slik---Hadde en annen bruker her på forumet laget dem så hadde jeg aldri kommentert dem. Men jeg har sett hva du kan klare (dine forrige biler). og jeg vet du kunne fått det til bedre as....Bare husk detaljer som frontlykter på CLS....og fargekomboen på calipperne...Eller felgoppsett og blankheten på z4en...

Må ta noen nye bilder av dem tror jeg. Alt som er sølv på bilde, er i virkeligheten chrome som originalt. M stripene er i helt korrekt vinkel, bygde Xen rundt kopi/paste fra Bmw delekatalogen. Fargene på M stripene er ganske så like dem jeg har på de originale M

Klistremerkene på felgene mine. De er jo også såkalt "domed"...

Sorry, men har faktisk prøvd å få ting korrekt:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ta noen nye bilder av dem tror jeg. Alt som er sølv på bilde, er i virkeligheten chrome som originalt. M stripene er i helt korrekt vinkel, bygde Xen rundt kopi/paste fra Bmw delekatalogen. Fargene på M stripene er ganske så like dem jeg har på de originale M

Klistremerkene på felgene mine. De er jo også såkalt "domed"...

Sorry, men har faktisk prøvd å få ting korrekt:(

 

 

 

hva sorry? Aldri si sorry for ting du selv er fornøyd med! Jeg kom med konstruktiv kritikk utifra MINE preferanser og meninger. Disse trenger ikke å være ensbetydende med dine meninger! Som du ser så er det flere som liker merkene og da har du jo seff gjort noe riktig? Jeg digger pågangsmotet og måten du "skrur" bil på...Ikke alle som har muligheten til å bygge noe helt eget i en slik premiumklasse!

 

Stå på med arbeidet og kjøp deg merce igjen snart... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...