Gå til innhold

Hvor finne og handle midt-på-treet felger?

StigJ
 Share

Anbefalte innlegg

Tror jeg ser meg litt blind her nå for tiden. Finnes det ingen mellomting på felgfronten. Enten så er det rimelige replicafelger eller så er det svinedyre felger ala HRE, ADV.1 etc.... Er det fullstendig mangel på ok kvalitetsfelger?

Jeg skal ha noen litt spesielle 19" som ikke ruinerer meg fullstendig. Mulighet for valg av farger er også å foretrekke. 

Og med midt-på-treet-pris vil jeg si 16.000-18.000 for felger uten dekk. Er det gromt nok kan jeg nok helt sikkert strekke strikken bittelitt til.

Tips mottas med åpne armer og sinn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg mente er at de fleste felgene fra de jeg skrev ligger på 12-14.000 for 4 felger uten dekk. Altså litt under det du mente.

Derfor skrev jeg at det kanskje er slike som du klassifiserer som rimelige kopifelger.

Men nei, jeg tror faktisk ikke det er mange som lager en mellomting. De fleste kjøper billigere felger, enten kopifelger eller billigere merker som Zito, Rial, Keskin og kanskje til og med Barracuda.

Mens de andre som regel klasker til å kjøper dyrere felger som nettopp HRE, ADV.1, Superstar, osv.

Skjønner problemet ditt, for de fineste felgene er som regel også de som er voldsomt dyre.

En av de få billigere felgene jeg likte var Zito Bel Air. Noen som passet fryktelig godt på E46'en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt Breytonfelger i 19" tidligere. Disse var laget av Fondmetal og var myke som smør. Tunge var de også.

Men typisk nok så har jeg nå funnet ett nytt og ubrukt sett (i original eske) med 19" ACS Type II. Men knallen sender ikke ut av Tyskland. Så må vel evt. alliere meg med noen der nede....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har trålet ca alle "kjente" merker uten å finne noe kjekt. Og jeg har ingen problemer med å handle fra utenforlandet. Tror uansett det er det som blir mest aktuelt.

Er litt sånn vil ha noe ikke alle andre har heller :P Men da ser det nesten ut til at jeg bare må punge ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...