Sindre Dahl Skrevet Oktober 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2014 Tenker du å lakkere bilen i ny farge, eller samme farge? Veeeeldig usikker men det billigste blir å ha den svart da jeg slipper å lakkere motor rom og dørkarmer osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Dahl Skrevet Oktober 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2014 Hentet full M5 styling til den i dag pluss smal front og panser 7ertzen og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Dahl Skrevet November 5, 2014 Forfatter Share Skrevet November 5, 2014 Fikk nye ringer og gull skruer til hamann hjula i dag Andreas Osland og Mariuskv reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet November 6, 2014 Share Skrevet November 6, 2014 Perverst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet November 8, 2014 Share Skrevet November 8, 2014 Så det blir å beholde Hamann hjula? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Dahl Skrevet November 8, 2014 Forfatter Share Skrevet November 8, 2014 Så det blir å beholde Hamann hjula? Yes:) de er levert til østfold felgteknikk for å bytte ringer å shine opp de jeg allerede har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet November 9, 2014 Share Skrevet November 9, 2014 Gratulerer med grombil! Var faktisk på vei og se på denne litt før du kjøpte den. Men så tenkte eg meg litt om og fannt ut at eg hadde nokk e34'er med rust i kanaler på tunet så kjøpte meg e61 isteden for Godt og se den komme i gode hender Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Dahl Skrevet Januar 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2015 Da har jeg hentet indre, ytre kanaler, bakskjermer og fremskjermer da skal den bli bra for rust 7ertzen og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Dahl Skrevet Januar 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2015 Da var felgene tilbake i hus. Veldig fornøyd med Østfold felgteknikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Dahl Skrevet Januar 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2015 Har nettopp handlet meg hus Så da er jeg usikker på om jeg skal lakkere bilen i år eller neste år, men ny lakk skal det bli uansett.Usikker på farge men jeg har virkelig sansen for iceland green og Cirrus Blue Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Soul Skrevet Januar 13, 2015 Share Skrevet Januar 13, 2015 Grønn [emoji5]️ Sent from my iPad using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 14, 2015 Share Skrevet Januar 14, 2015 Av de to fargene hadde jeg også gått for Iceland Green. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 14, 2015 Share Skrevet Januar 14, 2015 Stemmer for Iceland Grønn jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heihå Skrevet Januar 15, 2015 Share Skrevet Januar 15, 2015 Iceland Green Bra det blir noe annet enn Grå-Svart-Sølv som det er mye av nå om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Januar 16, 2015 Share Skrevet Januar 16, 2015 Flott bil! og som mange andre, en smule misunnelig på interiør! følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå