Gå til innhold

Ivrig's E60 M5 SOLGT- Ny E36 M3... GODKJENT! :D Bilder :)


Ivrig86
 Share

Anbefalte innlegg

Idag har jeg fått senket bilen :)

Ble mye bedre nå!! Fikk ikke tatt noen bilder men får prøve å ta noen iløpet av uka! Vasket samtidig hjulhusa skikkelig og avbalanserte hjula :) prøvde ringe veivesenet Idag også for å bestille time til visning og godkjenning av senkesettet men må visst først vise den på

Vanlig drop in, også godkjenne senkesettet etter bilen er godkjent :P Herregud å idiotisk! Men men... Så da blir det kanskje vanskelig å få hørt noe eksos føre vinteren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Dette har jeg aldri hørt om. Alle gangene jeg har godkjent senk har jeg kun ringt og bestilt visningstime, hatt med vognkort del 2, tuv, hjulstillingspapirer...

Ja jeg også, men må godkjenne den Pga import først... Tenkte lissom di kunne tatt alt med engang, men neida
Lenke til kommentar
Del på andre sider

e39 har et annet navdiameter, så du trenger noe som "ordner" dette, men utover det bør de passe greit.

Oki... Bare kom til å tenke på di Felga jeg hadde på E39 M5n feks... Di var egentlig til 3 serie men firma jeg kjøpte di av boret di opp før di sendte di til meg. Det var 9,5 og 11x19... Noen som vet hva slags ET som passer i di størrelsene eventuelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E60 har mindre nav enn E39?

 

Ja. er kun E39 som har 74.1 navdiameter. :)

 

Hvilket innpress har M5 originalt? Kan ikke skjønne noe annet enn at 9.5 og 11" skal gå helt fint, selv med riktig dekkbredde i forhold til felg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. er kun E39 som har 74.1 navdiameter. :)

Hvilket innpress har M5 originalt? Kan ikke skjønne noe annet enn at 9.5 og 11" skal gå helt fint, selv med riktig dekkbredde i forhold til felg.

Oki har E60 likt NAV som 3 serie eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...