Ivrig86 Skrevet Oktober 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2014 Da er fjærene i hus... Håper å få di på så fort som mulig Men er mye jobbing om dagen så spørs når jeg får tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Oktober 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2014 Noen raske bilder etter en kjapp vask når det endelig er litt opphold. Måtte det før turen går til svigers i Fredrikstad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Oktober 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2014 Planen er å prøve få senket den til uka også bestille visning Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Oktober 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2014 Idag har jeg fått senket bilen Ble mye bedre nå!! Fikk ikke tatt noen bilder men får prøve å ta noen iløpet av uka! Vasket samtidig hjulhusa skikkelig og avbalanserte hjula prøvde ringe veivesenet Idag også for å bestille time til visning og godkjenning av senkesettet men må visst først vise den på Vanlig drop in, også godkjenne senkesettet etter bilen er godkjent Herregud å idiotisk! Men men... Så da blir det kanskje vanskelig å få hørt noe eksos føre vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 27, 2014 Share Skrevet Oktober 27, 2014 Hæ? Dette har jeg aldri hørt om. Alle gangene jeg har godkjent senk har jeg kun ringt og bestilt visningstime, hatt med vognkort del 2, tuv, hjulstillingspapirer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Oktober 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2014 Hæ? Dette har jeg aldri hørt om. Alle gangene jeg har godkjent senk har jeg kun ringt og bestilt visningstime, hatt med vognkort del 2, tuv, hjulstillingspapirer...Ja jeg også, men må godkjenne den Pga import først... Tenkte lissom di kunne tatt alt med engang, men neida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 27, 2014 Share Skrevet Oktober 27, 2014 Åja, ja da er vel saken en annen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Oktober 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2014 Noen som vet hvordan felger fra E39 passer på denne eventuelt? Driver å leter mye etter felger om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 28, 2014 Share Skrevet Oktober 28, 2014 e39 har et annet navdiameter, så du trenger noe som "ordner" dette, men utover det bør de passe greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Oktober 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2014 e39 har et annet navdiameter, så du trenger noe som "ordner" dette, men utover det bør de passe greit. Oki... Bare kom til å tenke på di Felga jeg hadde på E39 M5n feks... Di var egentlig til 3 serie men firma jeg kjøpte di av boret di opp før di sendte di til meg. Det var 9,5 og 11x19... Noen som vet hva slags ET som passer i di størrelsene eventuelt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 28, 2014 Share Skrevet Oktober 28, 2014 Bare kjøpe sentrerings ringer det Er det ikke et 20 originalt på e50? Da burde de vel passe bra! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Oktober 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2014 E60 har mindre nav enn E39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 28, 2014 Share Skrevet Oktober 28, 2014 E60 har mindre nav enn E39? Ja. er kun E39 som har 74.1 navdiameter. Hvilket innpress har M5 originalt? Kan ikke skjønne noe annet enn at 9.5 og 11" skal gå helt fint, selv med riktig dekkbredde i forhold til felg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Oktober 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2014 Ja. er kun E39 som har 74.1 navdiameter. Hvilket innpress har M5 originalt? Kan ikke skjønne noe annet enn at 9.5 og 11" skal gå helt fint, selv med riktig dekkbredde i forhold til felg. Oki har E60 likt NAV som 3 serie eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 28, 2014 Share Skrevet Oktober 28, 2014 Som nevnt over er det stort sett kun E39 som har stort nav (74,1mm), foruten X5 og X6. Alle andre modeller har samme navdiameter (72,6mm) , og det er derfor likt senter på en E60 og en 3-serie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå