Jan Christian Huus Skrevet Mai 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2015 Ble det mange HK og NM til slutt? Sent from my iPhone using Tapatalk Litt usikker egentlig..... Sportsinstrumentet i bilen viser ca 215 HK og ca 450 NM på maks... Vet ikke hvor mye dette er å stole på, men det merkes ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolaib Skrevet Mai 21, 2015 Share Skrevet Mai 21, 2015 Stemmer helt sikkert noenlunde Hos Bavaria sa de at jeg fikk ca 211hk og 450nm om de tuna den hos seg. Prislappen var drøyt 15 000,- om jeg ikke husker helt feil... Sent from my iPhone using Tapatalk Jan Christian Huus reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Mai 21, 2015 Share Skrevet Mai 21, 2015 (endret) Har power kit'et til x20 blitt oppdatert? Jeg fikk 200HK når jeg installerte MPPK i fjor. Endret Mai 21, 2015 av Makky123 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet Mai 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2015 (endret) Har power kit'et til x20 blitt oppdatert? Jeg fikk 200HK når jeg installerte MPPK i fjor. Det vet jeg ikke noe om.... 200 HK er vel det som er garantert, men svært mange melder at en får langt mer. Det meste jeg har sett er ca 225 HK og 500 NM. Endret Mai 21, 2015 av Jan Huus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet Mai 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2015 Noen som har fjernet eller vet hvordan en fjerne dekselet som er montert på girvelgeren?Sitter som f***! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Mai 21, 2015 Share Skrevet Mai 21, 2015 Det vet jeg ikke noe om.... 200 HK er vel det som er garantert, men svært mange melder at en får langt mer. Det meste jeg har sett er ca 225 HK og 500 NM. Hadde vært gøy å få testet dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet Mai 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2015 Leker seg med Lamin-X MarTo, Makky123 og Walkabout reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mai 25, 2015 Share Skrevet Mai 25, 2015 Såpass ja! Skikkelig Pent! Jan Christian Huus reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 25, 2015 Share Skrevet Mai 25, 2015 Brukte du varmepistol? Og fulgte den "nalen" med laminx pakka? ble veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet Mai 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2015 Brukte du varmepistol? Og fulgte den "nalen" med laminx pakka? ble veldig bra! Takker, synes selv det ble såpass bra at det er fare for at det blir værende Brukte varmepistol. Husker ikke om nalen fulgte med eller om jeg måtte bestille den utenom. Alt er levert fra Lamin-X. Dumme meg har kjøpt alt fra USA, uvitende om at GS selger Lamin-X. Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet Mai 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2015 Glemte bilde bakfra....Skal ta refleksene og høytmontert bremselys senere i uken. Makky123, Dal-z, MarTo og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mai 25, 2015 Share Skrevet Mai 25, 2015 Det ble skikkelig stilig med så mørke lykter mot den grå lakken! Jan Christian Huus reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 25, 2015 Share Skrevet Mai 25, 2015 Ble sykt bra med sota lykter, ja! Jan Christian Huus reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Mai 26, 2015 Share Skrevet Mai 26, 2015 Nice! Kjøpte du ferdig kuttet folie? Sent from my iPhone using Tapatalk Jan Christian Huus reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet Mai 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2015 Nice! Kjøpte du ferdig kuttet folie? Sent from my iPhone using Tapatalk Tja. De er "ferdig" tilkuttet til frontlyktene, men må uansett skjæres til mer eller mindre hele veien rundt. Men er nok lettere med delvis tilskjært enn ikke tilskjært i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå