Gå til innhold

"Bekymringsfri" bil er kjøpt - og havarerte samme dag


Dal-z
 Share

Anbefalte innlegg

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=52816028&searchclickthrough=true

 

Der er bilen. Tar flyet til Trondheim klokka 9 i morra tidlig og henter den. Når jeg er der skal bilen være klar med nylig utført service. :) Hadde ikke gått 160kkm en gang, var visst 156 :P

Kanskje ikke den mest spennende bilen jeg har eid, men syns det virka som en veldig ryddig og grei bil som har blitt godt passa på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=52816028&searchclickthrough=true

 

Der er bilen. Tar flyet til Trondheim klokka 9 i morra tidlig og henter den. Når jeg er der skal bilen være klar med nylig utført service. :) Hadde ikke gått 160kkm en gang, var visst 156 :P

Kanskje ikke den mest spennende bilen jeg har eid, men syns det virka som en veldig ryddig og grei bil som har blitt godt passa på!

Glimrende valg!

Mye BMW for pengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der ser det ut som du får deg en knall bil som kommer til å være driftsikkerheten selv, E46 er velbygde biler :) Bruk pengene på vedlikehold i stede for senk og styling så har du en god evighetsmaskin her. 143 hestern går ikke så aller værst heller, en fin motor selv om den mangler to sylindre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bekymrings fritt og rimelig - > busskort :P

Gratulerer med E46, flotte biler som er gode å kjøre. Du blir nok aldeles fornøyd !

Busskort?! Skyr bussen som pesten, så nei takk :P Takk for gratulasjonen!

 

Der ser det ut som du får deg en knall bil som kommer til å være driftsikkerheten selv, E46 er velbygde biler :) Bruk pengene på vedlikehold i stede for senk og styling så har du en god evighetsmaskin her. 143 hestern går ikke så aller værst heller, en fin motor selv om den mangler to sylindre ;)

Satser på det! Hadde jo en 2002 320i en stund, og var veldig fornøyd med den. Planen er å modifisere minst mulig på denne, må begynne å bli litt mer fornuftig nå som jeg har blitt huseier. :) Skulle jo sett at det sto en M54B22 under panseret her, men firern duger vel den og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i Trondheim og henta bilen i dag, stakk så på IKEA og fylte den opp før jeg begynte på ferden hjem... Som skulle vise seg å ende en halvtimes tid før jeg nådde Molde!

Kjørte som normalt i rundt 85 km/t der motoren plutselig døde momentant..!!! Hadde flaks og fikk akkurat trilla inn på ei lomme. Åpna panseret der røyken sto ut, når den gir seg viser det seg at det er olje over alt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen aning. Har spruta olje opp i panseret og. Bilen fikk ny olje senest i dag formiddag..!!

Du fikk ikke opp noen varsellamper heller, hverken på oljetrykk eller oljenivå? Kan de ha slurvet under servicen tro, slikt skal ikke bare skje rett uten videre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

au,  det var j***ig surt da : (    får håpe det ordner seg mot selger dette.    

 

 

kan det være så enkelt som at de har glemt å sette på toppa på påfylling da?  burde vell fått noe oljetrykk/nivåvarsel da. burde ikke ha stoppet så momentant heller. 

turner motor når du prøver å starte fortsatt da? 

 

trur kanskje du bør ringe selger før du får bavaria til å gjøre noe med den.   tar jeg ikke feil så har selger krav på å velge løsning i forholdt til repp/ heving kjøp, så om du koster på så kan det hende du må ta regningen selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelige greier!

Forhandler kan ikke fraskrive seg reklamasjonsansvar uansett hva de skriver i annonsen (foruten om "selges som rep objekt" eller "delebil")

Men forhandleren kan selvfølgelig sette seg på bakbeina og lage en sak ut av det. Håper det ordner seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...