Gå til innhold

MagnusHN's #335 E39 M5 Touring - SOLGT


MagnusHN
 Share

Anbefalte innlegg

Har du tenkt å bruke sprøyte eller svamp for å påføre farge? :)

Har tenkt til å bruke svamp på de første lagene og sprøyte på det siste eller to siste lagene. Må se hvordan strukturen blir etter svampen :) Endret av MagnusHN
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fet bil :D

!!

blir spennënde å se interiøret! har du vurdert pearl champagne? råå farge kombinert med sort synes jeg. det skal jeg ha i min neste e38!int1.JPG

Fin farge absolutt, men synes den er litt for lys med tanke på skitt...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen er å bruke svamp her også. Farget opp siden på et førersete med svamp en gang og da såg man ikke noe som helst konturer etter svampen. Jeg er ikke særlig erfaren med sprøyte, så jeg lurer på om det er tryggest å bruke svamp for min del... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen er å bruke svamp her også. Farget opp siden på et førersete med svamp en gang og da såg man ikke noe som helst konturer etter svampen. Jeg er ikke særlig erfaren med sprøyte, så jeg lurer på om det er tryggest å bruke svamp for min del... 

Har ikke så mye erfaring med sprøyting selv, utenom med spraybokser og synes jeg får til det ganske bra. Viktig å ta seg god tid og ikke prøve å legge for tykt av gangen. Skal begynne med dørtrekkene først slik at jeg kan se hvordan resultatet blir med bare svamp. Følger med airbrush kit på det jeg har sett på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har dørhåndtakene kommet :) Interiøret er i Oslo nå så det kommer vel i løpet av starten av neste uke så da kommer det nok en oppdatering! Om noen trenger sorte skinnbakseter og alle dørtrekkene til E38 er det bare å rope ut!

22214370553_075bca98b3_b.jpg

Endret av MagnusHN
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...