MagnusHN Skrevet Desember 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2014 Korleis går da her? Har ikke drevet med bilen på en stund nå, men starter juleferie neste uke så da får jeg litt tid. Kommer div deler til luftbelgene bak da også. Så har jeg henta meg ny bruksbil også Hei Magnus håper du er fornøyd med bilen:-) Hei! Er veldig fornøyd! Blir gøy å bli ferdig med den njå reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Desember 11, 2014 Share Skrevet Desember 11, 2014 Hvilken bruksbil da Magnus? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Desember 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2014 E39'en som Tzunami hadde Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Desember 11, 2014 Share Skrevet Desember 11, 2014 2014-12-09 21.32.07.jpg E39'en som Tzunami hadde Se der ja Tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Desember 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2014 Kan bli litt tøft å få på 12" bak, da inpresset egentlig må være på minus siden for å ikke gå inni chassiet på innsiden. Virken som sedan har litt bedre plass innover enn hva touringen har... 11,5 et 5 vet jeg går innover hvertfall. Må måle litt til trur jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Desember 23, 2014 Share Skrevet Desember 23, 2014 guuu hvor eg gleder meg til og se denne i virkeligheten, har et stort hjerte for e39 og med denne fargen og dine mods så blir nok dette en pokal sanker nett som E46n :)håper og få sett den på e30meet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Desember 23, 2014 Share Skrevet Desember 23, 2014 Fyyy f.. for en grom bil! Her må det følges med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Desember 30, 2014 Share Skrevet Desember 30, 2014 Noen fremgang siden sist, Magnus?! Godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Desember 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2014 Noen fremgang siden sist, Magnus?! Godt nytt år! Vært veldig lite i det siste, fikk noen deler i dag så skal ut å skru nå. Planen er å få den på hjula i løpet av helga hvertfall Godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Desember 30, 2014 Share Skrevet Desember 30, 2014 Vært veldig lite i det siste, fikk noen deler i dag så skal ut å skru nå. Planen er å få den på hjula i løpet av helga hvertfall Godt nytt år! Høres bra ut, og gratulerer også med bruksbilen! Sees på treff, da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Desember 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2014 Høres bra ut, og gratulerer også med bruksbilen! Sees på treff, da! Takk Det gjør vi vettu! Jeg får vel oppdatere litt her igjen da Bilen nede på bakken med luft tilkoblet foran. Må lage en overgang til de orginale slangene bak så er det ferdig! Sondre92, sandersander, Mariuskv og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Desember 30, 2014 Share Skrevet Desember 30, 2014 (endret) Takk Det gjør vi vettu! Jeg får vel oppdatere litt her igjen da Bilen nede på bakken med luft tilkoblet foran. Må lage en overgang til de orginale slangene bak så er det ferdig! Nice, se tråden min da? Blir fineste E39 touringen denne her, ///Magnus! Endret Januar 22, 2015 av awt Vennligst ikke sitér bilder, og ihvertfall ikke når svaret er til posten rett over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Desember 30, 2014 Share Skrevet Desember 30, 2014 Saaaaaataaaan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Desember 30, 2014 Share Skrevet Desember 30, 2014 Ubeskrivelig rått..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Desember 30, 2014 Share Skrevet Desember 30, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå