Gå til innhold

MagnusHN's #335 E39 M5 Touring - SOLGT


MagnusHN
 Share

Anbefalte innlegg

Er latterlig tøft! Og ja er ganske behagelig med luft, du har jo sett hvordan jeg har kost meg mens dere har stressa over dumper, vegarbeid, ferger osv... :D

 

Ikke sant :P Og når man tross alt har litt motor er det greit å kunne ha det litt gøy uten å knuse bunnpanne og rive av eksos osv!

 

 

Programmerte inn US blinkere i dag!

post-52365-0-25989400-1414612129_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver og bestiller baggs selv på min, har allerede nivåregulering bak så bruker bare det og så er det mulig at kompressoren som allerede er der kan brukes, det skulle dem ivertfall sjekke opp :)

Jeg bestilte orginale bags og lager overganger til de jeg. Kompressoren og styringen som sitter der fra før er det bare å hive ut. Er ikke vits med dobbelt opp ;)

 

 

Tror det blir helt rått! Tror neste sommer kommer til å bli morsom :)

Håper på det! Blir nok mange feite biler på treffene til neste år :)

Må bare få tak i noen gromme hjul nå.... og selge unna en haug med felger og ting :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte orginale bags og lager overganger til de jeg. Kompressoren og styringen som sitter der fra før er det bare å hive ut. Er ikke vits med dobbelt opp ;)

Blir eventuelt å bare ha den, mente på at de skulle gå bra, når den greier å holde en bil på jamn høyde med 5tonn med klær dama drar med på ferie så skulle den greie å fylle en 4/5 gallon tank med luft uten nevneverdige problemer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir eventuelt å bare ha den, mente på at de skulle gå bra, når den greier å holde en bil på jamn høyde med 5tonn med klær dama drar med på ferie så skulle den greie å fylle en 4/5 gallon tank med luft uten nevneverdige problemer :P

 

Tviler på den originale kompressoren trykker opp til 150-200psi som er vanlig å ha. Om den klarer det, tar det sikkert sykt lang tid å fylle opp også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...