fanqua Skrevet Oktober 29, 2014 Share Skrevet Oktober 29, 2014 Er det min tur til å si at "bags are for groceries" nå? Turbo-HF og RS-Heggem reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2014 Kult med wagon da:) Er lei av å ha ubrukelig bil, så får man i pose og sekk med luft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Oktober 29, 2014 Share Skrevet Oktober 29, 2014 Er latterlig tøft! Og ja er ganske behagelig med luft, du har jo sett hvordan jeg har kost meg mens dere har stressa over dumper, vegarbeid, ferger osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2014 Er latterlig tøft! Og ja er ganske behagelig med luft, du har jo sett hvordan jeg har kost meg mens dere har stressa over dumper, vegarbeid, ferger osv... Ikke sant Og når man tross alt har litt motor er det greit å kunne ha det litt gøy uten å knuse bunnpanne og rive av eksos osv! Programmerte inn US blinkere i dag! Halvardhog reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet Oktober 29, 2014 Share Skrevet Oktober 29, 2014 Driver og bestiller baggs selv på min, har allerede nivåregulering bak så bruker bare det og så er det mulig at kompressoren som allerede er der kan brukes, det skulle dem ivertfall sjekke opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Oktober 29, 2014 Share Skrevet Oktober 29, 2014 Ikke sant Og når man tross alt har litt motor er det greit å kunne ha det litt gøy uten å knuse bunnpanne og rive av eksos osv! Tror det blir helt rått! Tror neste sommer kommer til å bli morsom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2014 Driver og bestiller baggs selv på min, har allerede nivåregulering bak så bruker bare det og så er det mulig at kompressoren som allerede er der kan brukes, det skulle dem ivertfall sjekke opp Jeg bestilte orginale bags og lager overganger til de jeg. Kompressoren og styringen som sitter der fra før er det bare å hive ut. Er ikke vits med dobbelt opp Tror det blir helt rått! Tror neste sommer kommer til å bli morsom Håper på det! Blir nok mange feite biler på treffene til neste år Må bare få tak i noen gromme hjul nå.... og selge unna en haug med felger og ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Oktober 29, 2014 Share Skrevet Oktober 29, 2014 Dette blir nok veeldig bra Magnus. På god vei allerede med bags og korrekt motor, du ligger godt an Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet Oktober 29, 2014 Share Skrevet Oktober 29, 2014 Jeg bestilte orginale bags og lager overganger til de jeg. Kompressoren og styringen som sitter der fra før er det bare å hive ut. Er ikke vits med dobbelt opp Blir eventuelt å bare ha den, mente på at de skulle gå bra, når den greier å holde en bil på jamn høyde med 5tonn med klær dama drar med på ferie så skulle den greie å fylle en 4/5 gallon tank med luft uten nevneverdige problemer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 29, 2014 Share Skrevet Oktober 29, 2014 Blir eventuelt å bare ha den, mente på at de skulle gå bra, når den greier å holde en bil på jamn høyde med 5tonn med klær dama drar med på ferie så skulle den greie å fylle en 4/5 gallon tank med luft uten nevneverdige problemer Tviler på den originale kompressoren trykker opp til 150-200psi som er vanlig å ha. Om den klarer det, tar det sikkert sykt lang tid å fylle opp også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Oktober 30, 2014 Share Skrevet Oktober 30, 2014 Grattis med fet slede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Oktober 30, 2014 Share Skrevet Oktober 30, 2014 Selve bagsene foran - er det mye som må modifiseres når man kjøper de fra bagriders, eller er det plugandplay? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2014 Takk, Evenol Er plug and play Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Oktober 30, 2014 Share Skrevet Oktober 30, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenny93 Skrevet Oktober 30, 2014 Share Skrevet Oktober 30, 2014 Følger her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå